Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa drooni päätyi ilmatilaan häirinnän vuoksi, ex-johtaja sai tuomion ihmiskaupasta ja Terveystalo ostaa Silmäaseman yli 570 miljoonalla eurolla.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen ja on sairaalahoidossa Lissabonissa. Ylen uutistyö jatkuu normaalisti Krista Taubertin johdolla, eikä muutosten pitäisi näkyä lukijoille tai katsojille. Taubert hoitaa Pokkisen tehtäviä toistaiseksi ilman nimeämää sijaisuutta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen ja on sairaalahoidossa Lissabonissa. Ylen uutistyö jatkuu normaalisti Krista Taubertin johdolla, eikä muutosten pitäisi näkyä lukijoille tai katsojille. Taubert hoitaa Pokkisen tehtäviä toistaiseksi ilman nimeämää sijaisuutta.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 15:23, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, MTV Uutiset, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ylen uutistyö jatkuu Panu Pokkisen sijaisella • Ylen päätoimittaja sai sairauskohtauksen • Panu Pokkinen sai sairauskohtauksen Portugalissa.
Ylen uutistyö jatkuu normaalisti
Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen lomamatkallaan Portugalissa. Hän on sairaalahoidossa Lissabonissa. Ylen uutistyö jatkuu Krista Taubertin johdolla. Muutokset eivät näy lukijoille tai katsojille.
Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen ja on sairaalahoidossa Lissabonissa. Ylen uutistyö jatkuu normaalisti Krista Taubertin johdolla, eikä muutosten pitäisi näkyä lukijoille tai katsojille. Taubert hoitaa Pokkisen tehtäviä toistaiseksi…
Ylen päätoimittaja Panu Pokkinen sai sairauskohtauksen lomamatkallaan Portugalissa. Hän on tällä hetkellä sairaalahoidossa Lissabonissa. Ylen toimitusjohtaja toivoo Pokkisen pikaista toipumista ja on nimittänyt Krista Taubertin hänen sijaisekseen.
Ylen Uutisten ja urheilun päätoimittaja Panu Pokkinen sai sairauskohtauksen lenkillä Portugalissa. Hänet on viety sairaalaan Lissaboniin hoitoon. Yle ei ole ilmoittanut sairausloman kestosta, ja Pokkisen sijaiseksi on nimitetty…
Ylen uutis- ja urheiluyksikön päätoimittaja Panu Pokkinen sai sairauskohtauksen lomamatkallaan Lissabonissa. Tiedotteen mukaan kohtaus tapahtui hänen ollessaan lenkillä. Pokkinen on tällä hetkellä sairaalahoidossa.
Panu Pokkinen, Ylen Uutiset- ja urheilu -yksikön päätoimittaja, on saanut sairauskohtauksen Lissabonissa. Tapahtumasta on ilmoitettu, ja uutista päivitetään. Pokkinen on tunnettu mediavaikuttaja Suomessa.
Ylen vastaava päätoimittaja Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen lomamatkalla. Ylen hallitus on nimittänyt Krista Taubertin hänen sijaisekseen toistaiseksi. Pokkinen on tällä hetkellä sairaalahoidossa Lissabonissa.
Ylen vastaava päätoimittaja Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen lomamatkalla. Ylen hallitus on nimittänyt Krista Taubertin hänen sijaisekseen toistaiseksi. Pokkinen on tällä hetkellä sairaalahoidossa Lissabonissa.
Ylen päätoimittaja Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen lomamatkallaan Portugalissa. Hän on tällä hetkellä sairaalahoidossa Lissabonissa. Pokkisen sijaiseksi on nimitetty Krista Taubert.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #PanuPokkinen, #Yle
Ylen uutisankkuri Arvi Lind on kuollut sunnuntaiaamuna. Hän syntyi vuonna 1940 ja oli tunnettu pitkän uransa vuoksi. Lindin poismeno herättää surua uutismaailmassa.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Yle
Rovaniemellä kadonnut 14-vuotias poika on ollut poissa kotoa 8. toukokuuta lähtien. Hänet on nähty myös Tampereella ja Hämeenlinnassa. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja…
Kotimaa
Helsingissä on kadonnut 5-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Kontulan metroasemalla. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja pojasta, joka oli pukeutunut tummansinisiin vaatteisiin. Havainnot tulee…
Kotimaa
Ylen selvitys paljastaa, että hoitajien heikko kielitaito on vaarantanut potilasturvallisuuden kotihoitoyhtiö Keltakulta hoivassa. Toimitusjohtaja kiistää syytökset, mutta selvityksessä käy ilmi vakavia ongelmia…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Yle
Jaakko Keso, Ylen toimittaja, sai sakot Venäjän rajavyöhykkeelle menemisestä väärinkäsityksen vuoksi. Hän ja hänen amerikkalainen ystävänsä Brandon Jack olivat kuvaamassa dokumenttisarjaa, kun…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Yle
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.