Nimipäivä:
Impi, Immi
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Kultaranta-keskustelut käynnistyivät ilman presidentti Niinistöä, ja Savonlinnan perhesurmaoikeudenkäynti alkaa. Yhdysvallat iski jälleen Iraniin, mikä kiristää kansainvälisiä suhteita.


Kimi Antonelli voitti Monacon GP:n

Aihesivu: Kimi Antonelli voitti Monacon GP:n

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Formula ykkösten Monacon GP:ssä voiton otti Kimi Antonelli, joka ajoi kilpailun aikaan 2.23.31,243. Lewis Hamilton sijoittui toiseksi ja Isack Hadjar kolmanneksi. Valtteri Bottas keskeytti kilpailun.

  • 14 juttua
  • 6 lähdettä
  • Moottoriurheilu
  • Päivitetty 7.6.2026 klo 21:02
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Formula ykkösten Monacon GP:ssä voiton otti Kimi Antonelli, joka ajoi kilpailun aikaan 2.23.31,243. Lewis Hamilton sijoittui toiseksi ja Isack Hadjar kolmanneksi. Valtteri Bottas keskeytti kilpailun.

Aiheesta on julkaistu 14 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.6.2026 klo 21:02, pääluokka Moottoriurheilu.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kimi Antonelli voitti Monacon GP:n • Kimi Antonelli voitti Monacon F1-kilpailun • Kimi Antonelli voitti Monacon F1-kisan.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 7.6.2026 klo 21:02.
  • Koosteessa on nyt 14 juttua 6 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Moottoriurheilu.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #F1, #Monaco, #KimiAntonelli.

Selkokielinen yhteenveto

Kimi Antonelli voitti Monacon GP:n

Formula ykkösten kilpailussa Monacossa Kimi Antonelli voitti. Hän ajoi kilpailun aikaan 2.23.31,243. Lewis Hamilton oli toinen ja Isack Hadjar kolmas. Valtteri Bottas ei saanut kilpailua päätökseen. Seuraava kilpailu on Barcelonassa 14. kesäkuuta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa.  Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.