Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Presidentti Sauli Niinistöltä poistettiin umpilisäke Jorvin sairaalassa. 27-vuotiasta miestä vastaan on nostettu 362 syytettä törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ylivieskassa syttyi tulipalo, joka tuhosi noin 70 neliön kokoisen autotallin. Tallissa ollut henkilöauto ja ruohonleikkuri paloivat myös. Pelastuslaitos sai palon nopeasti hallintaan, eikä onnettomuudessa loukkaantunut ketään.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ylivieskassa syttyi tulipalo, joka tuhosi noin 70 neliön kokoisen autotallin. Tallissa ollut henkilöauto ja ruohonleikkuri paloivat myös. Pelastuslaitos sai palon nopeasti hallintaan, eikä onnettomuudessa loukkaantunut ketään.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.6.2026 klo 21:34, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Autotalli tuhoutui tulipalossa Ylivieskassa • Autotalli tuhoutui Ylivieskassa tulipalossa.
Tulipalo tuhosi autotallin Ylivieskassa
Ylivieskassa syttyi tulipalo keskiviikkoiltana. Noin 70 neliön kokoinen autotalli tuhoutui täysin. Tallissa oli auto ja ruohonleikkuri, jotka myös paloivat. Pelastuslaitos sai palon hallintaan nopeasti, eikä kukaan loukkaantunut.
Ylivieskassa syttyi tulipalo, joka tuhosi noin 70 neliön kokoisen autotallin. Tallissa ollut henkilöauto ja ruohonleikkuri paloivat myös. Pelastuslaitos sai palon nopeasti hallintaan, eikä onnettomuudessa loukkaantunut ketään.
Ylivieskassa autotalli tuhoutui täysin tulipalossa keskiviikkoiltana. Asukkaat menettivät henkilöauton ja ruohonleikkurin, mutta henkilövahinkoja ei sattunut. Palo ei levinnyt viereiseen omakotitaloon, koska asukkaat jäähdyttivät taloa vedellä.
Rivitalo Närpiössä kärsi suurista vahingoista tulipalossa, joka syttyi tiistaiyönä. Yksi asunto tuhoutui täysin ja toinen sai mittavia vaurioita. Asukkaille ei ole vielä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Helsingin Laaksossa Mannerheimintiellä syttyi pieni palo kerrostalon asuinhuoneistossa. Pelastuslaitos sai tilanteen hallintaan nostolavan avulla, eikä henkilövahinkoja raportoitu. Pelastustöihin osallistui seitsemän pelastusyksikköä, ensihoito…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Espoon Viherlaaksossa on annettu vaaratiedote terveydelle vaarallisesta savusta, joka johtuu rakennuspalosta. Alueen asukkaita kehotetaan pysymään sisätiloissa ja sulkemaan ilmanvaihto. Pelastustoimet ovat käynnissä.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Kauhajoella syttyi tulipalo, joka tuhosi traktorin ja työkoneen. Pelastuslaitos sai hälytyksen liikennevälinepalosta tiistaina iltapäivällä. Tulipalon syynä oli työkoneen räjähtäneet pyörät, jotka aiheuttivat…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Pansiossa tapahtui tulipalo, joka sai alkunsa pölynpoistosuodattimista konepajalla. Pelastuslaitos onnistui rajaamaan palon rakennuksen ulkoseinällä olevaan imuyksikköön, estäen sen leviämisen laajemmin. Onnettomuudesta ei…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Närpiössä syttyi yöllä tuhoisa tulipalo, joka tuhosi rivitalon päätyhuoneiston täysin. Pelastuslaitos sai hälytyksen hieman puolenyön jälkeen ja paikalle lähti yksitoista yksikköä. Vain…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.