Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Raimo Summanen liittyy HIFK:n valmennustiimiin taitovalmentajana elokuussa. Päävalmentaja Olli Jokinen vahvisti paluun, ja Summanen on aiemmin valmentanut muun muassa Leijonia ja HIFK:ta. Kiekkolegenda on voittanut maailmanmestaruuden vuonna 1995.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Raimo Summanen liittyy HIFK:n valmennustiimiin taitovalmentajana elokuussa. Päävalmentaja Olli Jokinen vahvisti paluun, ja Summanen on aiemmin valmentanut muun muassa Leijonia ja HIFK:ta. Kiekkolegenda on voittanut maailmanmestaruuden vuonna 1995.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.6.2026 klo 19:45, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Raimo Summanen palaa HIFK:hon • Raimo Summanen liittyy HIFK:n valmennukseen • Raimo Summanen palaa SM-liigaan HIFK:hon.
Raimo Summanen palaa HIFK:hon
Raimo Summanen tulee HIFK:n valmennukseen taitovalmentajaksi. Hän aloittaa elokuussa. Olli Jokinen vahvisti asian. Summanen on aikaisemmin voittanut maailmanmestaruuden ja valmentanut monia joukkueita.
Raimo Summanen liittyy HIFK:n valmennustiimiin taitovalmentajana elokuussa. Päävalmentaja Olli Jokinen vahvisti paluun, ja Summanen on aiemmin valmentanut muun muassa Leijonia ja HIFK:ta. Kiekkolegenda on voittanut maailmanmestaruuden vuonna 1995.
Kiekkolegenda Raimo Summanen palaa SM-liigaan liittymällä HIFK:n valmennusryhmään elokuussa. Hän toimii taitovalmentajana ja tuo mukanaan laajan kokemuksen pelaajana ja valmentajana. HIFK:n päävalmentaja Olli Jokinen vahvisti Summasen liittymisen organisaatioon.
Raimo Summanen liittyy HIFK:n valmennusryhmään elokuussa. Hän toimii taitovalmentajana ja tuo mukanaan pitkän kokemuksen pelaajana ja valmentajana. Summanen on voittanut maailmanmestaruuden vuonna 1995 ja valmentanut useita joukkueita, mukaan…
Raimo Summanen, entinen maajoukkueen päävalmentaja, liittyy Helsingin IFK:n liigajoukkueen valmennustiimiin. Hänestä kaavaillaan taitovalmentajaa elokuusta alkaen, kertoo HIFK:n päävalmentaja Olli Jokinen. Summanen on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #RaimoSummanen, #HIFK
SM-liigan superkauden otteluohjelma on julkaistu, ja kausi alkaa 1. syyskuuta. Jokerit palaa liigaan ja pelaa ensimmäisen ottelunsa Sportia vastaan. Helsingin paikallisottelu Jokerien…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #HIFK, #SMliiga
Konsta Helenius teki voittomaalin jääkiekon maailmanmestaruusottelussa, johon Suomi voitti Sveitsin jatkoajalla. Heleniuksen maali ja sen selostus ovat herättäneet suurta huomiota sosiaalisessa mediassa,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Konsta Helenius teki voittomaalin finaalissa ja varmisti Suomelle viidennen maailmanmestaruuden jääkiekossa. Hän saapui kultajuhliin hymyssä suin ja kertoi fiiliksistään. Helenius on innoissaan,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Liiga on julkaissut otteluohjelman kaudelle 2026-27, joka alkaa syyskuussa. Kauden aikana mukana on ennätykselliset 17 joukkuetta, ja kolme seuraa putoaa alemmalle sarjatasolle.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #HIFK
SM-liiga starttaa ensi syksynä poikkeuksellisen aikaisin, 1. syyskuuta. Runkosarjassa jokainen joukkue pelaa ennätykselliset 64 ottelua, ja ohjelmaan palaavat Helsingin paikallispelit HIFK:n ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #HIFK
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.