Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Alaikäisten opetuksessa vakava puute. Kristiinankaupungissa Pohjanmaalla löytyi tiistaiaamuna mies kuolleena rantavedestä. Helsingin käräjäoikeus on tuominnut Niko Ranta-ahon kahdesta…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Raimo Summanen liittyy HIFK:n valmennustiimiin taitovalmentajana elokuussa. Päävalmentaja Olli Jokinen vahvisti paluun, ja Summanen on aiemmin valmentanut muun muassa Leijonia ja HIFK:ta. Kiekkolegenda on voittanut maailmanmestaruuden vuonna 1995.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Raimo Summanen liittyy HIFK:n valmennustiimiin taitovalmentajana elokuussa. Päävalmentaja Olli Jokinen vahvisti paluun, ja Summanen on aiemmin valmentanut muun muassa Leijonia ja HIFK:ta. Kiekkolegenda on voittanut maailmanmestaruuden vuonna 1995.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.6.2026 klo 19:45, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Raimo Summanen palaa HIFK:hon • Raimo Summanen liittyy HIFK:n valmennukseen • Raimo Summanen palaa SM-liigaan HIFK:hon.
Raimo Summanen palaa HIFK:hon
Raimo Summanen tulee HIFK:n valmennukseen taitovalmentajaksi. Hän aloittaa elokuussa. Olli Jokinen vahvisti asian. Summanen on aikaisemmin voittanut maailmanmestaruuden ja valmentanut monia joukkueita.
Raimo Summanen liittyy HIFK:n valmennustiimiin taitovalmentajana elokuussa. Päävalmentaja Olli Jokinen vahvisti paluun, ja Summanen on aiemmin valmentanut muun muassa Leijonia ja HIFK:ta. Kiekkolegenda on voittanut maailmanmestaruuden vuonna 1995.
Kiekkolegenda Raimo Summanen palaa SM-liigaan liittymällä HIFK:n valmennusryhmään elokuussa. Hän toimii taitovalmentajana ja tuo mukanaan laajan kokemuksen pelaajana ja valmentajana. HIFK:n päävalmentaja Olli Jokinen vahvisti Summasen liittymisen organisaatioon.
Raimo Summanen liittyy HIFK:n valmennusryhmään elokuussa. Hän toimii taitovalmentajana ja tuo mukanaan pitkän kokemuksen pelaajana ja valmentajana. Summanen on voittanut maailmanmestaruuden vuonna 1995 ja valmentanut useita joukkueita, mukaan…
Entinen jääkiekkovalmentaja Raimo Summanen on liittymässä Helsingin IFK:n liigajoukkueen valmennustiimiin. HIFK:n päävalmentaja Olli Jokinen vahvisti, että Summasta kaavaillaan taitovalmentajaa elokuusta alkaen. Summanen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #RaimoSummanen, #HIFK
SM-liigan superkauden otteluohjelma on julkaistu, ja kausi alkaa 1. syyskuuta. Jokerit palaa liigaan ja pelaa ensimmäisen ottelunsa Sportia vastaan. Helsingin paikallisottelu Jokerien…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #HIFK, #SMliiga
Konsta Helenius teki voittomaalin jääkiekon maailmanmestaruusottelussa, johon Suomi voitti Sveitsin jatkoajalla. Heleniuksen maali ja sen selostus ovat herättäneet suurta huomiota sosiaalisessa mediassa,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Konsta Helenius teki voittomaalin finaalissa ja varmisti Suomelle viidennen maailmanmestaruuden jääkiekossa. Hän saapui kultajuhliin hymyssä suin ja kertoi fiiliksistään. Helenius on innoissaan,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
SM-liiga starttaa ensi syksynä poikkeuksellisen aikaisin, 1. syyskuuta. Runkosarjassa jokainen joukkue pelaa ennätykselliset 64 ottelua, ja ohjelmaan palaavat Helsingin paikallispelit HIFK:n ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #HIFK
Leijonien jääkiekkomaajoukkueen finaaliottelua seurasi 2,7 miljoonaa suomalaista MTV:n kanavilla ja suoratoistopalvelussa. MTV:n MM-turnauksen lähetykset tavoittivat yhteensä 3,8 miljoonaa katsojaa. Katsojamäärät ovat korkeimmat…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja on enää hyvin heikkoa maan etelä-ja keskiosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Kukinta on enää hyvin heikkoa maan etelä- ja keskiosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.