Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Zinedine Zidanen poika, Luca Zidane, edustaa Algeriaa tulevissa MM-kisoissa. Huolimatta aiemmasta leukamurtumastaan, hänet on valittu joukkueeseen. Algeria aloittaa kisat kohta hallitsevaa mestaria Argentiinaa vastaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Zinedine Zidanen poika, Luca Zidane, edustaa Algeriaa tulevissa MM-kisoissa. Huolimatta aiemmasta leukamurtumastaan, hänet on valittu joukkueeseen. Algeria aloittaa kisat kohta hallitsevaa mestaria Argentiinaa vastaan.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 12:36, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Luca Zidane pelaa MM-kisoissa Algerian joukkueessa • Luca Zidane pelaa MM-kisoissa Algerian joukkueessa • Luca Zidane pelaa MM-kisoissa Algerian joukkueessa.
Luca Zidane pelaa MM-kisoissa
Luca Zidane, Zinedine Zidanen poika, pelaa Algerian joukkueessa MM-kisoissa. Hänellä on ollut leukamurtuma, mutta hänet on silti valittu joukkueeseen. Algeria pelaa ensimmäisen ottelunsa Argentiinaa vastaan 16. kesäkuuta. Joukkueessa on 27 pelaajaa, vaikka enimmäismäärä on 26.
Zinedine Zidanen poika, Luca Zidane, edustaa Algeriaa tulevissa MM-kisoissa. Huolimatta aiemmasta leukamurtumastaan, hänet on valittu joukkueeseen. Algeria aloittaa kisat kohta hallitsevaa mestaria Argentiinaa vastaan.
Zinedine Zidanen poika Luca Zidane edustaa Algeriaa tulevissa MM-kisoissa. Huolimatta leukamurtumastaan, hän sai kutsun joukkueeseen, jossa on myös tähti Riyad Mahrez. Algeria aloittaa kisat 16. kesäkuuta Argentiinaa vastaan.
Zinedine Zidanen poika Luca Zidane edustaa Algeriaa tulevissa jalkapallon MM-kisoissa. Huolimatta leukamurtumastaan, hän sai kutsun joukkueeseen, jossa on myös tähti Riyad Mahrez. Algeria aloittaa kisat 16. kesäkuuta Argentiinaa…
Brasilialainen jalkapalloilija Neymar on sivussa 2–3 viikkoa pohjevamman vuoksi. Tämä loukkaantuminen on huolestuttava Brasilian maajoukkueelle, sillä MM-kisojen avausotteluun on vain 16 päivää…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Hollanti on julkaissut 26 pelaajan joukkueensa tuleviin jalkapallon MM-kisoihin. Joukkueessa on vahva edustus Valioliigasta, mutta useita avainpelaajia, kuten Xavi Simons ja Matthijs…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Miesten Mestarien liigan loppuottelussa PSG voitti Arsenalin rangaistuspotkukilpailussa 4–3. Ottelu päättyi varsinaisella peliajalla 1–1, kun Kai Havertz teki Arsenalille maalin ja Ousmane…
Jalkapallo
Liverpool on päättänyt erottaa päävalmentajansa Arne Slotin, jolla oli vielä vuosi sopimusta jäljellä. Seura vahvisti potkut lauantaina ja ilmoitti, että seuraajan nimittämisprosessi…
Jalkapallo
Rasmus Karjalainen teki voittomaalin rangaistuspotkusta, kun AC Oulu voitti FF Jaron 2–1. Ottelu oli tasatilanteessa, kun vieraiden maalivahti teki kyseenalaisen taklauksen AC…
Jalkapallo
Argentiina on valinnut joukkueensa kesän jalkapallon MM-kisoihin, jossa kapteenina toimii Lionel Messi. 38-vuotias Messi pelaa uransa kuudensissa MM-kisoissaan, vaikka kärsii takareisivaivoista. Joukkue…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.