Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Selvitysryhmä suosittelee kotihoidon tuen poistamista ja sen sijaan lisää vanhempainvapaata tasakorvauksella. Suomi saa uuden vaaratiedotejärjestelmän.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Zinedine Zidanen poika Luca Zidane edustaa Algeriaa tulevissa MM-kisoissa. Huolimatta leukamurtumastaan, hän sai kutsun joukkueeseen, jossa on myös tähti Riyad Mahrez. Algeria aloittaa kisat 16. kesäkuuta Argentiinaa vastaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Zinedine Zidanen poika Luca Zidane edustaa Algeriaa tulevissa MM-kisoissa. Huolimatta leukamurtumastaan, hän sai kutsun joukkueeseen, jossa on myös tähti Riyad Mahrez. Algeria aloittaa kisat 16. kesäkuuta Argentiinaa vastaan.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 12:36, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Luca Zidane pelaa MM-kisoissa Algerian joukkueessa • Luca Zidane pelaa MM-kisoissa Algerian joukkueessa.
Luca Zidane pelaa MM-kisoissa
Luca Zidane, Zinedine Zidanen poika, pelaa MM-kisoissa Algerian joukkueessa. Hän sai kutsun huolimatta leukamurtumastaan. Joukkueessa on myös tunnettu pelaaja Riyad Mahrez. Algeria aloittaa kisat 16. kesäkuuta Argentiinaa vastaan.
Zinedine Zidanen poika Luca Zidane edustaa Algeriaa tulevissa MM-kisoissa. Huolimatta leukamurtumastaan, hän sai kutsun joukkueeseen, jossa on myös tähti Riyad Mahrez. Algeria aloittaa kisat 16. kesäkuuta Argentiinaa vastaan.
Zinedine Zidanen poika Luca Zidane edustaa Algeriaa tulevissa jalkapallon MM-kisoissa. Huolimatta leukamurtumastaan, hän sai kutsun joukkueeseen, jossa on myös tähti Riyad Mahrez. Algeria aloittaa kisat 16. kesäkuuta Argentiinaa…
Brasilialainen jalkapalloilija Neymar on sivussa 2–3 viikkoa pohjevamman vuoksi. Tämä loukkaantuminen on huolestuttava Brasilian maajoukkueelle, sillä MM-kisojen avausotteluun on vain 16 päivää…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Hollanti on julkaissut 26 pelaajan joukkueensa tuleviin jalkapallon MM-kisoihin. Joukkueessa on vahva edustus Valioliigasta, mutta useita avainpelaajia, kuten Xavi Simons ja Matthijs…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Miesten Mestarien liigan loppuottelussa PSG voitti Arsenalin rangaistuspotkukilpailussa 4–3. Ottelu päättyi varsinaisella peliajalla 1–1, kun Kai Havertz teki Arsenalille maalin ja Ousmane…
Jalkapallo
Liverpool on päättänyt erottaa päävalmentajansa Arne Slotin, jolla oli vielä vuosi sopimusta jäljellä. Seura vahvisti potkut lauantaina ja ilmoitti, että seuraajan nimittämisprosessi…
Jalkapallo
Rasmus Karjalainen teki voittomaalin rangaistuspotkusta, kun AC Oulu voitti FF Jaron 2–1. Ottelu oli tasatilanteessa, kun vieraiden maalivahti teki kyseenalaisen taklauksen AC…
Jalkapallo
Argentiina on valinnut joukkueensa kesän jalkapallon MM-kisoihin, jossa kapteenina toimii Lionel Messi. 38-vuotias Messi pelaa uransa kuudensissa MM-kisoissaan, vaikka kärsii takareisivaivoista. Joukkue…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja on enää hyvin heikkoa maan etelä-ja keskiosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Kukinta on enää hyvin heikkoa maan etelä- ja keskiosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.