Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rajavartiolaitos tutkii kahta tapausta, joissa epäillään Valko-Venäjän järjestämää ihmisten salakuljetusta Eurooppaan. SpaceX on onnistuneesti laukaisemassa Starship-avaruusaluksensa 13.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Telian mobiiliverkossa on käynnissä laaja häiriö, joka vaikuttaa koko maahan. Downdetector-palvelussa on raportoitu yli 12 000 häiriöilmoitusta. Telia tiedottaa, että vikaa korjataan parhaillaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Telian mobiiliverkossa on käynnissä laaja häiriö, joka vaikuttaa koko maahan. Downdetector-palvelussa on raportoitu yli 12 000 häiriöilmoitusta. Telia tiedottaa, että vikaa korjataan parhaillaan.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 23:03, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Telialla laaja valtakunnallinen häiriö • Telialla laaja valtakunnallinen häiriö • Telian mobiiliverkossa havaittu häiriöitä.
Telialla on häiriö koko maassa
Telian mobiiliverkossa on suuri häiriö. Häiriö vaikuttaa kaikkiin käyttäjiin Suomessa. Downdetector-sivustolla on yli 12 000 ilmoitusta ongelmista. Telia kertoo, että he korjaavat vikaa parhaillaan.
Telian mobiiliverkossa on käynnissä laaja häiriö, joka vaikuttaa koko maahan. Downdetector-palvelussa on raportoitu yli 12 000 häiriöilmoitusta. Telia tiedottaa, että vikaa korjataan parhaillaan.
Telian mobiiliverkossa on käynnissä laaja häiriö, joka vaikuttaa koko maahan. Downdetector-palvelussa on kirjattu yli 12 000 häiriöilmoitusta. Telia tiedottaa, että vikaa korjataan parhaillaan.
Telian mobiiliverkossa on tiistai-iltana esiintynyt merkittäviä häiriöitä. Downdetectorin mukaan yli 15 000 käyttäjää on ilmoittanut ongelmista verkkopalveluissa. Tilanne on edelleen päällä ja uutista päivitetään.
Telian, DNA:n ja Elisan mobiiliverkoissa on laajoja häiriöitä. Telialla on yli 13 000 häiriöilmoitusta, kun taas DNA:lla ja Elisalla ilmoituksia on yli 250 ja reilu 300. Tilanne kehittyy…
Telian mobiiliverkossa on laajoja häiriöitä, jotka alkoivat tiistai-iltana. Downdetector-palveluun on kirjattu yli 6 900 häiriöilmoitusta. Myös Telian verkkosivut eivät toimi.
Telian mobiiliverkossa on laaja häiriö, joka on herättänyt runsaasti ilmoituksia käyttäjiltä. Downdetector-palvelun mukaan häiriöitä on kirjattu lähes 11 000, ja suurin osa niistä liittyy mobiiliverkkoon. Häiriö on vaikuttanut…
Matkustajalaiva M/S Sergei ajoi karille Heinävedellä tiistaina, kun se oli palaamassa Valamon luostarista. Aluksessa oli 27 matkustajaa ja kaksi miehistön jäsentä, mutta…
Liikenne
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa menehtyi yksi henkilö ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksen lähellä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja…
Liikenne
Belgiassa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa juna törmäsi koulubussiin. Onnettomuudessa kuoli neljä ihmistä, joista kaksi oli lapsia. Bussin kuljettaja ja koululaisten saattaja myös…
Liikenne
Valtatie 5 on suljettu Paltamossa rekan ja henkilöauton törmäyksen vuoksi. Onnettomuudessa oli osallisena kaksi henkilöä, joista toinen vietiin jatkohoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden…
Liikenne
Schibsted Median toimitusjohtaja kiistää valehdelleensa MTV:n haastattelussa. MTV:n maksuttomat kanavat pimenevät Elisan kaapeliverkossa, koska yhtiöt eivät päässeet sopimukseen jakeluehdoista. Tämä vaikuttaa satoihin…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Elisa
Ruotsissa itseohjautuva bussi joutui onnettomuuteen vain kahden tunnin matkustuskokeilun jälkeen. Raitiovaunu ajoi bussin perään, mutta onnettomuudessa ei loukkaantunut ketään. Bussin liikennöinti keskeytetään,…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.