Nimipäivä:
Ossi, Ossian
23°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.


Enonkoskella tapahtui väkivallanteko

Aihesivu: Enonkoskella tapahtui väkivallanteko

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Enonkoskella tapahtui väkivallanteko, jossa mies sai vammoja. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä, ja uhri on viety sairaalaan, mutta hänen tilansa ei ole hengenvaarassa. Epäilty on poliisin hallussa, ja tutkinta etenee.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Rikos
  • Päivitetty 25.5.2026 klo 16:30
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Enonkoskella tapahtui väkivallanteko, jossa mies sai vammoja. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä, ja uhri on viety sairaalaan, mutta hänen tilansa ei ole hengenvaarassa. Epäilty on poliisin hallussa, ja tutkinta etenee.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 16:30, pääluokka Rikos.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, MTV Uutiset, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Enonkoskella tapahtui väkivallanteko • Enonkoskella tapahtui vakava väkivallanteko • Enonkoskella tapahtui poliisioperaatio.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 25.5.2026 klo 16:30.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Rikos.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Enonkoski, #Poliisi, #Väkivalta.

Selkokielinen yhteenveto

Enonkoskella tapahtui väkivaltaa

Enonkoskella on tapahtunut väkivallanteko, jossa mies loukkaantui. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä. Uhri on sairaalassa, mutta hänen tilansa ei ole hengenvaarassa. Epäilty on poliisin hallussa ja tutkinta jatkuu.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.