Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 28-vuotiasta miestä, joka katosi lauantaina. Mies on 172 senttiä pitkä ja hänellä on mustat lenkkarit. Poliisi pyytää havaintoja miehestä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 28-vuotiasta miestä, joka katosi lauantaina. Mies on 172 senttiä pitkä ja hänellä on mustat lenkkarit. Poliisi pyytää havaintoja miehestä.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 16:25, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Ilkka-Pohjalainen, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii miestä Helsingissä • Poliisi jatkaa Matias Björkmanin etsintöjä • Matias Björkman yhä kateissa Pedersören alueella.
Poliisi etsii miestä Helsingissä
Helsingin poliisi etsii 28-vuotiasta miestä, joka katosi lauantaina. Mies on 172 senttiä pitkä ja hänellä on jalassaan mustat lenkkarit. Poliisi pyytää ihmisiä ilmoittamaan havainnoistaan. Ilmoitukset voi lähettää sähköpostitse.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 28-vuotiasta miestä, joka katosi lauantaina. Mies on 172 senttiä pitkä ja hänellä on mustat lenkkarit. Poliisi pyytää havaintoja miehestä.
Pohjanmaan poliisi jatkaa yli vuoden kadoksissa olleen Matias Björkmanin tapauksen selvittämistä ja pyytää havaintoja hänestä. Björkman katosi 15. maaliskuuta 2025, kun hän lähti ystävänsä luota kävellen kauppaan. Viimeiset…
Matias Björkman, 38, on ollut kateissa maaliskuusta 2025. Pedersören alueella on kadonnut kolme miestä, joista yksi on löytynyt kuolleena ja toinen elävänä. Poliisi ei usko katoamisten olevan yhteydessä…
Poliisi kaipaa edelleen havaintoja yli vuosi sitten kadonneesta 38-vuotiaasta miehestä Pedersöressä. Mies katosi maaliskuussa 2025 matkalla kauppaan, mutta poikkesi suunnitellulta reitiltään. Viimeisin varma havainto hänestä on 15. maaliskuuta.
Poliisi etsii yli vuotta kadoksissa ollutta Matias Björkmania. Viimeisin havainto hänestä on katoamispäivältä, jolloin hänet nähtiin kävelemässä Kalljärventiellä. Poliisi pyytää edelleen havaintoja asiasta.
Pohjanmaan poliisi etsii edelleen kadonnutta 38-vuotiasta Matias Björkmania, joka katosi maaliskuussa 2025. Poliisi pyytää havaintoja miehestä, joka nähtiin viimeksi Rytterbackantien ja Dalkärrintien risteyksessä. Etsintöjä on tehty laajalla alueella…
Sonkajärvellä on kadonnut 78-vuotias nainen, Kanerva Jalarvo. Nainen katosi maanantaiaamuna Miilutieltä kello 7–8 välillä. Poliisi pyytää havaintoja hätäkeskukseen.
Helsingin Kalasatamassa tapahtui lauantai-iltana tulipalo, joka aiheutti suuria vahinkoja kerrostalolle. Iltalehden kuvaaja vieraili paikalla ja kuvasi rappukäytävän tuhoja. Savun haju oli voimakas…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingin Kalasatamassa syttynyt kerrostalopalo on aiheuttanut merkittäviä vahinkoja, ja jopa 40 Lumo-kotien asuntoa on kärsinyt tuhoista. Isännöintijohtaja Ville Kilpi kertoo, että yhtiö…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Porvoon Kevätkummussa kateissa ollut 60-vuotias mies on löytynyt sairaalasta. Miehen katoaminen herätti huolta paikallisessa yhteisössä, mutta hänen löytymisensä tuo helpotusta läheisille ja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Katoaminen
Pohjanmaan poliisi suoritti sunnuntaina Peräseinäjoella usean tunnin kestäneen tehtävän, joka alkoi Kurikasta. Tehtävä liittyi henkeen ja terveyteen, ja siihen osallistui useita poliisipartioita.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pohjanmaa, #Poliisi
Helsingin Kalasatamassa syttynyt tulipalo tuhosi kerrostalon. Rakennuttaja YIT ilmoittaa, ettei rakennuksessa havaittu poikkeavuuksia ennen onnettomuutta. Palo sai alkunsa kaasugrillistä ja levisi nopeasti…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingin Kalasatamassa syttyi tulipalo kerrostalossa, joka levisi parvekkeelta kattorakenteisiin. Pelastuslaitos on paikalla sammutustöissä, eikä loukkaantumisia ole tapahtunut. Savua leviää alueelle, mutta se…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.