Nimipäivä:
Ossi, Ossian
23°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.


Poliisi etsii miestä Helsingissä

Aihesivu: Poliisi etsii miestä Helsingissä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 28-vuotiasta miestä, joka katosi lauantaina. Mies on 172 senttiä pitkä ja hänellä on mustat lenkkarit. Poliisi pyytää havaintoja miehestä.

  • 7 juttua
  • 6 lähdettä
  • Kotimaa
  • Päivitetty 25.5.2026 klo 16:25
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 28-vuotiasta miestä, joka katosi lauantaina. Mies on 172 senttiä pitkä ja hänellä on mustat lenkkarit. Poliisi pyytää havaintoja miehestä.

Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 16:25, pääluokka Kotimaa.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Ilkka-Pohjalainen, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii miestä Helsingissä • Poliisi jatkaa Matias Björkmanin etsintöjä • Matias Björkman yhä kateissa Pedersören alueella.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 25.5.2026 klo 16:25.
  • Koosteessa on nyt 7 juttua 6 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kotimaa.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Kadonnut, #Etsintä, #MatiasBjörkman.

Selkokielinen yhteenveto

Poliisi etsii miestä Helsingissä

Helsingin poliisi etsii 28-vuotiasta miestä, joka katosi lauantaina. Mies on 172 senttiä pitkä ja hänellä on jalassaan mustat lenkkarit. Poliisi pyytää ihmisiä ilmoittamaan havainnoistaan. Ilmoitukset voi lähettää sähköpostitse.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.