Nimipäivä:
Tuukka, Touko
18°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Valkoisen talon lähellä tapahtui ammuskelu, ja Venäjä iski Kiovaan ohjuksilla. Pörssisähkön hinta laskee miinukselle useaksi tunniksi.


Näkkäläjärvi valittiin SDP:n puoluesihteeriksi

Aihesivu: Näkkäläjärvi valittiin SDP:n puoluesihteeriksi

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Mikkel Näkkäläjärvi jatkaa SDP:n puoluesihteerinä vuoteen 2028 asti. Häntä ei valittu vastaehdokkaita puoluekokouksessa. Näkkäläjärvi on toiminut tehtävässään vuodesta 2023.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Politiikka
  • Päivitetty 24.5.2026 klo 09:43
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Mikkel Näkkäläjärvi jatkaa SDP:n puoluesihteerinä vuoteen 2028 asti. Häntä ei valittu vastaehdokkaita puoluekokouksessa. Näkkäläjärvi on toiminut tehtävässään vuodesta 2023.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 09:43, pääluokka Politiikka.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Turun Sanomat, Kaleva, MTV Uutiset.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Näkkäläjärvi valittiin SDP:n puoluesihteeriksi • Näkkäläjärvi valittiin SDP:n puoluesihteeriksi • Mikkel Näkkäläjärvi valittiin SDP:n puoluesihteeriksi vuoteen 2028 asti.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 24.5.2026 klo 09:43.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Politiikka.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #SDP, #MikkelNäkkäläjärvi, #Puoluesihteeri.

Selkokielinen yhteenveto

Näkkäläjärvi jatkaa SDP:n sihteerinä

Mikkel Näkkäläjärvi on valittu SDP:n puoluesihteeriksi uudelleen. Hän jatkaa tehtävässään vuoteen 2028 asti. Näkkäläjärvi on ollut puoluesihteeri vuodesta 2023. Hän puhui kiitospuheessaan puolueen sisäisistä linjaeroista.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026

TILANNE

Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä.
Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan  eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa.
Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa.
Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.