Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksella. Halvimmillaan sähkö on iltapäivällä kello kolmen ja neljän välillä, jolloin hinta on -0,96 senttiä kilowattitunnilta. Päivän keskihinta on 0,14 senttiä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksella. Halvimmillaan sähkö on iltapäivällä kello kolmen ja neljän välillä, jolloin hinta on -0,96 senttiä kilowattitunnilta. Päivän keskihinta on 0,14 senttiä.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 10:03, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen, Maaseudun Tulevaisuus, Kaleva.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pörssisähkön hinta laskee miinukselle • Pörssisähkön hinta laskee miinukselle • Pörssisähkön hinta laskee miinukselle.
Pörssisähkön hinta laskee
Pörssisähkön hinta on tänään miinuksella useita tunteja. Halvimmillaan sähkö on iltapäivällä kello kolmen ja neljän välillä. Tuolloin hinta on -0,96 senttiä kilowattitunnilta. Aamuyöllä hinta nousee 1,88 senttiin.
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksella. Halvimmillaan sähkö on iltapäivällä kello kolmen ja neljän välillä, jolloin hinta on -0,96 senttiä kilowattitunnilta. Päivän keskihinta on 0,14 senttiä.
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksella. Halvimmillaan sähkö on iltapäivällä kello kolmen ja neljän välillä, jolloin hinta on -0,96 senttiä kilowattitunnilta. Aamuyöllä hinta nousee korkeimmillaan 1,88…
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksella. Halvimmillaan sähkö on iltapäivällä kello kolmen ja neljän välillä, jolloin hinta on 0,96 senttiä kilowattitunnilta. Aamuyöllä hinta nousee korkeimmillaan 1,88…
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksella, erityisesti iltapäivällä. Halvimmillaan hinta on 0,96 senttiä kilowattitunnilta kello kolmen ja neljän välillä. Päivän keskihinta on 0,14 senttiä.
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksen puolella, erityisesti iltapäivällä. Halvimmillaan sähkö on kello kolmen ja neljän välillä, jolloin hinta on 0,96 senttiä kilowattitunnilta. Päivän keskihinta on…
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksen puolella, erityisesti iltapäivällä. Halvimmillaan sähkö on iltapäivällä kello kolmen ja neljän välillä, jolloin hinta on 0,96 senttiä kilowattitunnilta. Venäjän ohjushyökkäys…
Sunnuntaina pörssisähkön hinta laskee useaksi tunniksi miinuksen puolelle. Halvimmillaan sähkö maksaa iltapäivällä 0,96 senttiä kilowattitunnilta. Päivän keskihinta on 0,14 senttiä.
Talous • jaetut avainsanat: #Pörssisähkö, #Sähkönhinta
Sunnuntaina pörssisähkön hinta laskee miinukselle ennen puolta päivää. Kello 15 jälkeen hinta on alimmillaan -0,96 senttiä per kilowatti. Päivän keskihinta on 0,14…
Talous • jaetut avainsanat: #Pörssisähkö, #Sähkönhinta
Pörssisähkön hinta putoaa lauantaina merkittävästi edellispäivän korkeista luvuista. Halvimmillaan sähkö maksaa vain 0,1 senttiä kilowattitunnilta iltapäivällä. Edulliset hinnat tarjoavat mahdollisuuden pyykätä rauhassa.
Talous • jaetut avainsanat: #SähkönHinta, #Pörssisähkö
Suomalaislähtöinen älysormusyhtiö Oura aikoo listautua pörssiin Yhdysvalloissa. Yhtiö on toimittanut luottamuksellisen hakemuksen arvopaperimarkkinoita valvovalle viranomaiselle, ja listautumisen odotetaan tapahtuvan vielä tämän vuoden…
Talous
Osuuskunta KPY aikoo listautua pörssiin, mikä tuo mukanaan miljoonakulut. Toimitusjohtaja Anssi Lehikoinen pitää tätä pitkän työn tuloksena ja välietappina. Yhtiö tiedotti asiasta…
Talous
Nokian osakekurssi nousi perjantaina lähes 10 prosenttia, saavuttaen noin 13,3 euroa. Helsingin pörssissä yleisindeksi ylitti 14 000 pistettä ja nousi noin 2,1…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.