Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Valkoisen talon lähellä tapahtui ammuskelu, ja Venäjä iski Kiovaan ohjuksilla. Pörssisähkön hinta laskee miinukselle useaksi tunniksi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksella. Halvimmillaan sähkö on iltapäivällä kello kolmen ja neljän välillä, jolloin hinta on 0,96 senttiä kilowattitunnilta. Aamuyöllä hinta nousee korkeimmillaan 1,88 senttiin kilowattitunnilta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksella. Halvimmillaan sähkö on iltapäivällä kello kolmen ja neljän välillä, jolloin hinta on 0,96 senttiä kilowattitunnilta. Aamuyöllä hinta nousee korkeimmillaan 1,88 senttiin kilowattitunnilta.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 08:04, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva, MTV Uutiset, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pörssisähkön hinta laskee miinukselle • Pörssisähkön hinta painuu miinukselle • Pörssisähkön hinta on miinuksella.
Pörssisähkön hinta laskee miinukselle
Pörssisähkön hinta laskee tänään useaksi tunniksi miinukselle. Halvimmillaan sähkö on iltapäivällä kello kolmen ja neljän välillä. Silloin hinta on 0,96 senttiä kilowattitunnilta. Aamuyöllä hinta nousee 1,88 senttiin kilowattitunnilta.
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksella. Halvimmillaan sähkö on iltapäivällä kello kolmen ja neljän välillä, jolloin hinta on 0,96 senttiä kilowattitunnilta. Aamuyöllä hinta nousee korkeimmillaan 1,88…
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksella, erityisesti iltapäivällä. Halvimmillaan hinta on 0,96 senttiä kilowattitunnilta kello kolmen ja neljän välillä. Päivän keskihinta on 0,14 senttiä.
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksen puolella, erityisesti iltapäivällä. Halvimmillaan sähkö on kello kolmen ja neljän välillä, jolloin hinta on 0,96 senttiä kilowattitunnilta. Päivän keskihinta on…
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksen puolella, erityisesti iltapäivällä. Halvimmillaan sähkö on iltapäivällä kello kolmen ja neljän välillä, jolloin hinta on 0,96 senttiä kilowattitunnilta. Venäjän ohjushyökkäys…
Sunnuntaina pörssisähkön hinta laskee useaksi tunniksi miinuksen puolelle. Halvimmillaan sähkö maksaa iltapäivällä 0,96 senttiä kilowattitunnilta. Päivän keskihinta on 0,14 senttiä.
Talous • jaetut avainsanat: #Pörssisähkö, #Sähkönhinta
Sunnuntaina pörssisähkön hinta laskee miinukselle ennen puolta päivää. Kello 15 jälkeen hinta on alimmillaan -0,96 senttiä per kilowatti. Päivän keskihinta on 0,14…
Talous • jaetut avainsanat: #Pörssisähkö, #Sähkönhinta
Pörssisähkön hinta putoaa lauantaina merkittävästi edellispäivän korkeista luvuista. Halvimmillaan sähkö maksaa vain 0,1 senttiä kilowattitunnilta iltapäivällä. Edulliset hinnat tarjoavat mahdollisuuden pyykätä rauhassa.
Talous • jaetut avainsanat: #SähkönHinta, #Pörssisähkö
Suomalaislähtöinen älysormusyhtiö Oura aikoo listautua pörssiin Yhdysvalloissa. Yhtiö on toimittanut luottamuksellisen hakemuksen arvopaperimarkkinoita valvovalle viranomaiselle, ja listautumisen odotetaan tapahtuvan vielä tämän vuoden…
Talous
Osuuskunta KPY aikoo listautua pörssiin, mikä tuo mukanaan miljoonakulut. Toimitusjohtaja Anssi Lehikoinen pitää tätä pitkän työn tuloksena ja välietappina. Yhtiö tiedotti asiasta…
Talous
Nokian osakekurssi nousi perjantaina lähes 10 prosenttia, saavuttaen noin 13,3 euroa. Helsingin pörssissä yleisindeksi ylitti 14 000 pistettä ja nousi noin 2,1…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.