Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Kalasatamassa syttyi tulipalo kerrostalossa, joka levisi parvekkeelta kattorakenteisiin. Pelastuslaitos on paikalla sammutustöissä, eikä loukkaantumisia ole tapahtunut. Savua leviää alueelle, mutta se ei aiheuta vaaraa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Kalasatamassa syttyi tulipalo kerrostalossa, joka levisi parvekkeelta kattorakenteisiin. Pelastuslaitos on paikalla sammutustöissä, eikä loukkaantumisia ole tapahtunut. Savua leviää alueelle, mutta se ei aiheuta vaaraa.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 21:54, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Iltalehti, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kalasatamassa kerrostalo palaa • Kalasatamassa syttyi kerrostalopalo • Kalasatamassa syttyi tulipalo.
Kalasatamassa on tulipalo
Helsingin Kalasatamassa on syttynyt tulipalo kerrostalossa. Palo alkoi parvekkeelta ja levisi katon rakenteisiin. Pelastuslaitos on paikalla sammutamassa tulta. Kukaan ei ole loukkaantunut. Savua voi tuntua alueella, mutta se ei ole vaarallista.
Helsingin Kalasatamassa syttyi tulipalo kerrostalossa, joka levisi parvekkeelta kattorakenteisiin. Pelastuslaitos on paikalla sammutustöissä, eikä loukkaantumisia ole tapahtunut. Savua leviää alueelle, mutta se ei aiheuta vaaraa.
Helsingin Kalasatamassa on syttynyt kerrostalopalo, joka on levinnyt kattorakenteisiin. Palo alkoi parvekkeelta ja hälytys saatiin kello 21.01. Sammutustyöt ovat käynnissä ja liekit saatiin ulkoisesti hallintaan kello 21.37.
Helsingin Kalasatamassa on syttynyt keskikokoinen tulipalo lauantaina illalla. Pelastuslaitos on lähettänyt useita yksiköitä palopaikalle. Tiedot tilanteesta päivittyvät.
Helsingin Kalasatamassa on syttynyt palo kerrostalon katolla. Palo on ilmeisesti alkanut parvekkeelta ja levinnyt katolle. Pelastuslaitos arvioi sammutustöiden kestävän useita tunteja.
Kalasataman Leonkadulla syttyi rakennuspalo, johon pelastuslaitos reagoi nopeasti. Paikalle lähetettiin kuusi pelastusyksikköä, ja palosta nousi runsaasti savua. Palo alkoi sammua, mutta liekkejä nähtiin jälleen myöhemmin.
Helsingin Kalasatamassa syttyi kerrostalopalo, joka on levinnyt talon katolle. Pelastuslaitos sai ilmoituksen palosta ennen yhdeksää lauantai-iltana. Palo alkoi parvekkeelta ja näkyi silminnäkijöiden…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Kalasatama
Ivalossa syttyi tulipalo lauantai-iltapäivällä asunnossa, joka oli täynnä savua. Pelastuslaitos sai tiedon tilanteesta ja havaitsi, että hellalla oli ollut palavaa materiaalia. Onneksi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Revisol Oy:n puunmurskainhallissa syttyi tulipalo perjantaiaamuna. Pelastuslaitos sai hälytyksen ja paikalle lähetettiin 13 yksikköä. Palo sai alkunsa metallista, joka aiheutti kipinöintiä laitteistossa.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Helsingissä on kadonnut 18-vuotias nainen, jonka havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätäkeskukseen. Nainen on mahdollisesti liikkunut Korkeasaaren alueella, mutta hänet voidaan nähdä muuallakin Helsingissä.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Tasavallan presidentti on myöntänyt arkkiatrin arvonimen syöpätautien erikoislääkärille Päivi Hietaselle. Hietanen on 13. Arkkiatri, ja edellinen arkkiatri Risto Pelkonen kuoli elokuussa. Arkkiatrin…
Kotimaa
Presidentin kanslia on aloittanut huutokaupan, jossa myydään 81 erilaista huonekalua ja muuta irtaimistoa. Myynnissä on muun muassa Artekin nojatuoleja ja muita merkkituotteita.…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.