Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Kalasatamassa on syttynyt kerrostalopalo, joka on levinnyt kattorakenteisiin. Palo alkoi parvekkeelta ja hälytys saatiin kello 21.01. Sammutustyöt ovat käynnissä ja liekit saatiin ulkoisesti hallintaan kello 21.37.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Kalasatamassa on syttynyt kerrostalopalo, joka on levinnyt kattorakenteisiin. Palo alkoi parvekkeelta ja hälytys saatiin kello 21.01. Sammutustyöt ovat käynnissä ja liekit saatiin ulkoisesti hallintaan kello 21.37.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 21:39, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Helsingin Sanomat, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kalasatamassa syttyi kerrostalopalo • Kalasatamassa syttyi tulipalo • Kalasatamassa palaa kerrostalon katolla.
Kalasatamassa syttyi palo
Helsingin Kalasatamassa on syttynyt palo kerrostalossa. Palo alkoi parvekkeelta ja levisi kattoon. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 21.01. Sammutustyöt ovat käynnissä. Liekit saatiin hallintaan kello 21.37.
Helsingin Kalasatamassa on syttynyt kerrostalopalo, joka on levinnyt kattorakenteisiin. Palo alkoi parvekkeelta ja hälytys saatiin kello 21.01. Sammutustyöt ovat käynnissä ja liekit saatiin ulkoisesti hallintaan kello 21.37.
Helsingin Kalasatamassa on syttynyt keskikokoinen tulipalo lauantaina illalla. Pelastuslaitos on lähettänyt useita yksiköitä palopaikalle. Tiedot tilanteesta päivittyvät.
Helsingin Kalasatamassa on syttynyt palo kerrostalon katolla. Palo on ilmeisesti alkanut parvekkeelta ja levinnyt katolle. Pelastuslaitos arvioi sammutustöiden kestävän useita tunteja.
Helsingin Kalasatamassa syttyi kerrostalopalo, joka on levinnyt talon katolle. Pelastuslaitos sai ilmoituksen palosta ennen yhdeksää lauantai-iltana. Palo alkoi parvekkeelta ja näkyi silminnäkijöiden…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Kalasatama
Revisol Oy:n puunmurskainhallissa syttyi tulipalo perjantaiaamuna. Pelastuslaitos sai hälytyksen ja paikalle lähetettiin 13 yksikköä. Palo sai alkunsa metallista, joka aiheutti kipinöintiä laitteistossa.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Tasavallan presidentti on myöntänyt arkkiatrin arvonimen syöpätautien erikoislääkärille Päivi Hietaselle. Hietanen on 13. Arkkiatri, ja edellinen arkkiatri Risto Pelkonen kuoli elokuussa. Arkkiatrin…
Kotimaa
Riihimäellä kadonnut sodanaikainen räjähde on löytynyt. Poliisi on eristänyt alueen ja pyytänyt Puolustusvoimilta apua räjähteen raivaamiseen. Vaaratiedote asiasta on peruttu.
Kotimaa
Helsingissä on kadonnut 18-vuotias nainen, jonka havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätäkeskukseen. Nainen on mahdollisesti liikkunut Korkeasaaren alueella, mutta hänet voidaan nähdä muuallakin Helsingissä.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Opetus- ja kulttuuriministeriö ehdottaa kesäloman alkua siirrettäväksi kahdella viikolla. Uuden ehdotuksen myötä kevätlomasta tulisi vähintään viikon mittainen ja se ajoittuisi huhtikuun loppuun.…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.