Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Metsä Wood vähentää satoja työtehtäviä, ja Yhdysvallat iski Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen. Metsä Wood ilmoitti vähentävänsä yhteensä 100 työtehtävää…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
HJK voitti PK-35 Vantaan jalkapallo-ottelussa 5–0. Iiris Holmström teki ottelussa kolme maalia, ja Miho Kamogawa sekä Jenna Topra lisäsivät joukkueen maalimäärää. Ottelussa oli 630 katsojaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
HJK voitti PK-35 Vantaan jalkapallo-ottelussa 5–0. Iiris Holmström teki ottelussa kolme maalia, ja Miho Kamogawa sekä Jenna Topra lisäsivät joukkueen maalimäärää. Ottelussa oli 630 katsojaa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 18:16, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa HJK voitti PK-35 Vantaan selvästi • HJK voitti PK-35 Vantaan 5-0 • HJK murskasi PK-35 Vantaan 5-0.
HJK voitti PK-35 Vantaan
HJK pelasi jalkapallo-ottelun PK-35 Vantaata vastaan. HJK voitti ottelun 5–0. Iiris Holmström teki kolme maalia. Miho Kamogawa ja Jenna Topra tekivät myös maaleja. Yleisöä oli 630.
HJK voitti PK-35 Vantaan jalkapallo-ottelussa 5–0. Iiris Holmström teki ottelussa kolme maalia, ja Miho Kamogawa sekä Jenna Topra lisäsivät joukkueen maalimäärää. Ottelussa oli 630 katsojaa.
HJK:n jalkapallojoukkue voitti PK-35 Vantaan Kansallisessa liigassa selvästi 5-0. Ottelu pelattiin 29. toukokuuta, ja HJK:n voitto oli vakuuttava, sillä se johti ottelua 3-0 ensimmäisen puoliajan jälkeen. Seuraavat ottelut…
HJK voitti PK-35 Vantaan jalkapallon Kansallisessa liigassa selkeästi 5-0. Ottelun tähdeksi nousi 20-vuotias Iiris Holmström, joka teki hattutempun ja laukoi upean maalin yläriman kautta. HJK:n voitto oli vakuuttava…
Inter voitti kauden ensimmäisessä derbyottelussa, mutta TPS:n kannattajat pysyivät iloisina. Molemmat faniryhmät korostivat derbyjen tärkeyttä kaupungille ja jalkapalloliigalle.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Erotuomari sai sairauskohtauksen ja kuoli kesken jalkapallo-ottelun Kärkölässä. Ottelu Järvelän Jäppärän ja Hausjärven Pallojuniorien välillä oli juuri alkanut, kun erotuomari lyyhistyi kentälle.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Englannin miesten jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja Thomas Tuchel on julkaissut 26 pelaajan joukkueensa kesän MM-kisoihin. Mukaan valittiin yllättäviä pelaajia, kun taas tunnettuja nimiä, kuten…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Pep Guardiola ilmoitti jättävänsä Manchester Cityn päävalmentajan tehtävän kauden päätyttyä. Hän on valmentanut joukkuetta kymmenen vuoden ajan ja voittanut useita mestaruuksia, mukaan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Maalivahtilegenda Manuel Neuer on nimetty Saksan jalkapallon miesten MM-joukkueeseen. Neuer, joka aikoi lopettaa maajoukkueuransa vuoden 2024 EM-kisojen jälkeen, on nyt Saksan ykkösmaalivahti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Naisten Mestarien liigan finaalissa kohtaavat Barcelona ja Lyon. Tämä on joukkueiden neljäs kerta, kun ne taistelevat mestaruudesta. Lyon on voittanut aiemmista finaaleista…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa. Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.