Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
HJK voitti PK-35 Vantaan jalkapallo-ottelussa 5–0. Iiris Holmström teki ottelussa kolme maalia, ja Miho Kamogawa sekä Jenna Topra lisäsivät joukkueen maalimäärää. Ottelussa oli 630 katsojaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
HJK voitti PK-35 Vantaan jalkapallo-ottelussa 5–0. Iiris Holmström teki ottelussa kolme maalia, ja Miho Kamogawa sekä Jenna Topra lisäsivät joukkueen maalimäärää. Ottelussa oli 630 katsojaa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 18:16, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa HJK voitti PK-35 Vantaan selvästi • HJK murskasi PK-35 Vantaan 5-0.
HJK voitti PK-35 Vantaan
HJK pelasi jalkapallo-ottelun PK-35 Vantaata vastaan. HJK voitti ottelun 5–0. Iiris Holmström teki kolme maalia. Miho Kamogawa ja Jenna Topra tekivät myös maaleja. Yleisöä oli 630.
HJK voitti PK-35 Vantaan jalkapallo-ottelussa 5–0. Iiris Holmström teki ottelussa kolme maalia, ja Miho Kamogawa sekä Jenna Topra lisäsivät joukkueen maalimäärää. Ottelussa oli 630 katsojaa.
HJK voitti PK-35 Vantaan jalkapallon Kansallisessa liigassa selkeästi 5-0. Ottelun tähdeksi nousi 20-vuotias Iiris Holmström, joka teki hattutempun ja laukoi upean maalin yläriman kautta. HJK:n voitto oli vakuuttava…
Erotuomari sai sairauskohtauksen ja kuoli kesken jalkapallo-ottelun Kärkölässä. Ottelu Järvelän Jäppärän ja Hausjärven Pallojuniorien välillä oli juuri alkanut, kun erotuomari lyyhistyi kentälle.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Englannin miesten jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja Thomas Tuchel on julkaissut 26 pelaajan joukkueensa kesän MM-kisoihin. Mukaan valittiin yllättäviä pelaajia, kun taas tunnettuja nimiä, kuten…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Pep Guardiola ilmoitti jättävänsä Manchester Cityn päävalmentajan tehtävän kauden päätyttyä. Hän on valmentanut joukkuetta kymmenen vuoden ajan ja voittanut useita mestaruuksia, mukaan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Maalivahtilegenda Manuel Neuer on nimetty Saksan jalkapallon miesten MM-joukkueeseen. Neuer, joka aikoi lopettaa maajoukkueuransa vuoden 2024 EM-kisojen jälkeen, on nyt Saksan ykkösmaalivahti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Inter voitti kauden ensimmäisessä derbyottelussa, mutta TPS:n kannattajat pysyivät iloisina. Molemmat faniryhmät korostivat derbyjen tärkeyttä kaupungille ja jalkapalloliigalle.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
HJK:n naisten jalkapallojoukkueen otteluiden katsojaluvut ovat nousseet merkittävästi. Kansallisen Liigan yleisöennätys on 2535 katsojaa, ja keskiarvo on kasvanut 17 prosenttia verrattuna viime…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.