Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Sofia Virta haastaa Petteri Orpon Vihreiden puheenjohtajaksi, kun taas Yhdysvallat harkitsee uusia iskuja Iraniin. Etelä-Kaliforniassa kemikaaliräjähdys uhkaa suurta…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomi pelaa jääkiekon MM-kisojen alkulohkossa Iso-Britanniaa vastaan. Leijonat on voittanut kaikki neljä otteluaan ja on lohkonsa kakkosena. Britit puolestaan ovat ilman pisteitä ja ovat turnauksen heikoimpia joukkueita.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomi pelaa jääkiekon MM-kisojen alkulohkossa Iso-Britanniaa vastaan. Leijonat on voittanut kaikki neljä otteluaan ja on lohkonsa kakkosena. Britit puolestaan ovat ilman pisteitä ja ovat turnauksen heikoimpia joukkueita.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 09:21, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonat pelaa Britanniaa vastaan • Leijonat suosikkina Britanniaa vastaan • Leijonat suosikkina Britanniaa vastaan.
Leijonat pelaa Britanniaa vastaan
Suomi pelaa jääkiekon MM-kisoissa Britanniaa vastaan. Leijonat on voittanut kaikki neljä otteluaan ja on lohkonsa kakkosena. Britit eivät ole saaneet vielä yhtään pistettä. Suomen joukkue on pelannut hyvin ja tehnyt paljon maaleja.
Suomi pelaa jääkiekon MM-kisojen alkulohkossa Iso-Britanniaa vastaan. Leijonat on voittanut kaikki neljä otteluaan ja on lohkonsa kakkosena. Britit puolestaan ovat ilman pisteitä ja ovat turnauksen heikoimpia joukkueita.
Suomi kohtaa jääkiekon MM-kisoissa Iso-Britannian, ja Leijonat ovat selkeä suosikki ottelussa. Suomi on voittanut kaikki neljä aiempaa otteluaan ja sen maaliero on vakuuttava 20–5. Britit puolestaan ovat edelleen…
Suomi kohtaa jääkiekon MM-kisoissa Iso-Britannian, ja Leijonat on ottelussa vahva suosikki. Joukkue on voittanut kaikki neljä aiempaa otteluaan ja sen maaliero on 20–5. Britit puolestaan ovat ilman pisteitä,…
Petteri Nummelin arvioi Suomen mahdollisuuksia jääkiekon MM-kisoissa vakuuttavaksi. Hän kysyi, onko muita joukkueita, jotka voisivat voittaa, kun Suomi voitti Latvian 7-1. Nummelin,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomi pelaa Latviaa vastaan jääkiekon MM-kisojen alkulohkossa. Leijonat on voittanut neljä viidestä edellisestä kohtaamisesta, mutta Latvia on osoittanut kykynsä haastaa kärkimaat. Voitto…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Eemil Erholtzin MM-kisat päättyivät loukkaantumiseen, ja hänet korvataan Sami Päivärinnalla. Päivärinta matkustaa takaisin Zürichiin, vaikka oli jo ehtinyt palata Suomeen. Hän ei…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Leijonat
Mikael Granlund saapui Zürichiin keskiviikkoiltana jääkiekon MM-kisoja varten. Hänen saapumistaan odotti suuri joukko suomalaisia toimittajia. Saapumisen yhteydessä tapahtui välikohtaus, kun latvialaiskannattaja ryntäsi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomi pelaa tänään jääkiekon MM-kisoissa Britanniaa vastaan. Ottelu on tärkeä Suomen joukkueelle, joka tavoittelee voittoa turnauksessa. Pelin tulos vaikuttaa joukkueen etenemiseen kisassa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Konsta Helenius liittyi Leijonien MM-joukkueeseen Zürichissä. Hän saapui kisakaupunkiin torstaiaamuna ilman erillistä vastaanottokomiteaa. Helenius kertoi medialle, että hän ei ollut nukkunut ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.