Nimipäivä:
Lyydia, Lyyli
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.


Suomi voitti USA:n jääkiekon MM-kisoissa

Aihesivu: Suomi voitti USA:n jääkiekon MM-kisoissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Suomi voitti USA:n miesten jääkiekkomaajoukkueen MM-turnauksen A-lohkon ottelussa 6–2. Ottelussa Suomi teki neljä maalia ensimmäisessä erässä ja hallitsi peliä vahvasti. Yleisöä ottelussa oli 9206.

  • 39 juttua
  • 11 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 18.5.2026 klo 21:22
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Suomi voitti USA:n miesten jääkiekkomaajoukkueen MM-turnauksen A-lohkon ottelussa 6–2. Ottelussa Suomi teki neljä maalia ensimmäisessä erässä ja hallitsi peliä vahvasti. Yleisöä ottelussa oli 9206.

Aiheesta on julkaistu 39 juttua, 11 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.5.2026 klo 21:22, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomi voitti USA:n jääkiekon MM-kisoissa • Leijonat voitti Yhdysvallat 6-2 • Leijonat voitti USA:n, Vaakanainen loukkaantui.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 18.5.2026 klo 21:22.
  • Koosteessa on nyt 39 juttua 11 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #MMkisat, #Jääkiekko, #Leijonat.

Selkokielinen yhteenveto

Suomi voitti USA:n jääkiekossa

Suomi pelasi USA:ta vastaan jääkiekon MM-kisoissa. Suomi voitti ottelun 6–2. Ensimmäisessä erässä Suomi teki kolme maalia. Yleisöä oli 9206. Suomi hallitsi peliä hyvin.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026

TILANNE

Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä.
Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan  eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa.
Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa.
Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.