Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Raumalla on löydetty kuollut nainen, ja poliisi epäilee henkirikosta. Tapahtuma sattui lauantaina, ja poliisi on pidättänyt kaksi miestä tapaukseen liittyen. Poliisi pyytää yleisöltä havaintoja tapahtumapaikan läheltä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Raumalla on löydetty kuollut nainen, ja poliisi epäilee henkirikosta. Tapahtuma sattui lauantaina, ja poliisi on pidättänyt kaksi miestä tapaukseen liittyen. Poliisi pyytää yleisöltä havaintoja tapahtumapaikan läheltä.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.5.2026 klo 10:40, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi tutkii henkirikosta Raumalla • Poliisi tutkii henkirikosta Raumalla • Poliisi tutkii henkirikosta Raumalla.
Poliisi tutkii rikosta Raumalla
Raumalla on löytynyt kuollut nainen asunnosta. Poliisi epäilee, että nainen on joutunut henkirikoksen uhriksi. Kaksi miestä on pidätetty tapaukseen liittyen. Poliisi pyytää ihmisiä ilmoittamaan havaintojaan.
Raumalla on löydetty kuollut nainen, ja poliisi epäilee henkirikosta. Tapahtuma sattui lauantaina, ja poliisi on pidättänyt kaksi miestä tapaukseen liittyen. Poliisi pyytää yleisöltä havaintoja tapahtumapaikan läheltä.
Raumalla epäillään tapahtuneen henkirikos, kun poliisi sai ilmoituksen kuolleesta naisesta. Tapahtuma sattui lauantaina iltapäivällä, ja poliisi on ottanut kiinni kaksi miestä epäiltyinä. Tutkinta keskittyy tapaukseen, jossa uhri ja…
Raumalla tutkitaan epäiltyä henkirikosta, jonka uhri on nainen. Poliisi sai ilmoituksen kuolleesta naisesta lauantaina iltapäivällä. Tapahtumapaikalta on otettu kiinni kaksi miestä.
Raumalla sijaitsevassa kerrostaloasunnossa on löydetty kuollut nainen, jota epäillään henkirikoksen uhriksi. Poliisi tutkii tapausta tappona ja on pidättänyt kaksi miestä. Poliisi pyytää yleisöltä havaintoja tapahtumapaikan läheisyydestä.
Lounais-Suomen poliisi tutkii naisen kuolemaa henkirikoksena. Kaksi miestä on otettu kiinni taposta epäiltynä. Poliisi pyytää yleisöltä tietoja tapahtumapaikan läheisyydestä.
Raumalla on löydetty kuollut nainen yksityisasunnosta, ja poliisi epäilee henkirikosta. Kaksi miestä on otettu kiinni epäiltyinä taposta. Poliisi tutkii tapausta ja pyytää havaintoja alueelta.
Raumalla on löydetty kuollut nainen yksityisasunnosta, ja poliisi epäilee hänen joutuneen henkirikoksen uhriksi. Kaksi miestä on otettu kiinni epäiltyinä asiassa. Poliisi tutkii tapausta tappona ja pyytää yleisöltä havaintoja.
Raumalla on tapahtunut henkirikos, jossa nainen löydettiin kuolleena asunnostaan. Poliisi on pidättänyt kaksi miestä epäiltyinä teosta. Tapausta tutkitaan tappona, ja poliisi pyytää…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rauma, #Henkirikos
Lehdenjakaja joutui uhkaavaan tilanteeseen, kun kaksi miestä käski häntä ulos autosta ja uhkasi aseella. Lounais-Suomen poliisi korostaa, että tällaiset tilanteet voivat johtaa…
Rikos • jaetut avainsanat: #LounaisSuomi, #Poliisi
Kainuun hyvinvointialueen Rajamiehentien asumisyksikössä on aloitettu esitutkinta rikosepäilyistä, jotka eivät rajoitu yhteen tapahtumaan. Poliisi selvittää useita asianosaisia ja epäiltyjä, ja rikosnimikkeinä ovat…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on tunnistanut osan vappuna Tampereella tapahtuneista pahoinpitelyistä epäillyistä. Tunnistetut henkilöt ovat kotoisin muilta paikkakunnilta, ja poliisi on pyytänyt heidän kuulemistaan. Lisäksi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Pieksämäellä keski-ikäinen mies jäi kiinni luvattomasta veturin purkamisesta. Hän oli purkamassa vetureita, jotka olivat jo menossa purkuun, ja pyrki saamaan kuparia omaan…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on saanut uusia johtolankoja Tampereen vapputapahtumien tutkinnassa. Epäiltyjä pahoinpitelyistä on tunnistettu ja heitä kuullaan muilla paikkakunnilla. Lisäksi poliisi jatkaa esitutkintaa banderollin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Tutkinta
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.