Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Raumalla on löydetty kuollut nainen, ja poliisi epäilee henkirikosta. Tapahtuma sattui lauantaina, ja poliisi on pidättänyt kaksi miestä tapaukseen liittyen. Poliisi pyytää yleisöltä havaintoja tapahtumapaikan läheltä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Raumalla on löydetty kuollut nainen, ja poliisi epäilee henkirikosta. Tapahtuma sattui lauantaina, ja poliisi on pidättänyt kaksi miestä tapaukseen liittyen. Poliisi pyytää yleisöltä havaintoja tapahtumapaikan läheltä.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.5.2026 klo 10:40, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi tutkii henkirikosta Raumalla • Poliisi tutkii henkirikosta Raumalla • Poliisi tutkii henkirikosta Raumalla.
Poliisi tutkii rikosta Raumalla
Raumalla on löytynyt kuollut nainen asunnosta. Poliisi epäilee, että nainen on joutunut henkirikoksen uhriksi. Kaksi miestä on pidätetty tapaukseen liittyen. Poliisi pyytää ihmisiä ilmoittamaan havaintojaan.
Raumalla on löydetty kuollut nainen, ja poliisi epäilee henkirikosta. Tapahtuma sattui lauantaina, ja poliisi on pidättänyt kaksi miestä tapaukseen liittyen. Poliisi pyytää yleisöltä havaintoja tapahtumapaikan läheltä.
Raumalla epäillään tapahtuneen henkirikos, kun poliisi sai ilmoituksen kuolleesta naisesta. Tapahtuma sattui lauantaina iltapäivällä, ja poliisi on ottanut kiinni kaksi miestä epäiltyinä. Tutkinta keskittyy tapaukseen, jossa uhri ja…
Raumalla tutkitaan epäiltyä henkirikosta, jonka uhri on nainen. Poliisi sai ilmoituksen kuolleesta naisesta lauantaina iltapäivällä. Tapahtumapaikalta on otettu kiinni kaksi miestä.
Raumalla sijaitsevassa kerrostaloasunnossa on löydetty kuollut nainen, jota epäillään henkirikoksen uhriksi. Poliisi tutkii tapausta tappona ja on pidättänyt kaksi miestä. Poliisi pyytää yleisöltä havaintoja tapahtumapaikan läheisyydestä.
Lounais-Suomen poliisi tutkii naisen kuolemaa henkirikoksena. Kaksi miestä on otettu kiinni taposta epäiltynä. Poliisi pyytää yleisöltä tietoja tapahtumapaikan läheisyydestä.
Raumalla on löydetty kuollut nainen yksityisasunnosta, ja poliisi epäilee henkirikosta. Kaksi miestä on otettu kiinni epäiltyinä taposta. Poliisi tutkii tapausta ja pyytää havaintoja alueelta.
Raumalla on löydetty kuollut nainen yksityisasunnosta, ja poliisi epäilee hänen joutuneen henkirikoksen uhriksi. Kaksi miestä on otettu kiinni epäiltyinä asiassa. Poliisi tutkii tapausta tappona ja pyytää yleisöltä havaintoja.
Raumalla on tapahtunut henkirikos, jossa nainen löydettiin kuolleena asunnostaan. Poliisi on pidättänyt kaksi miestä epäiltyinä teosta. Tapausta tutkitaan tappona, ja poliisi pyytää…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rauma, #Henkirikos
Lehdenjakaja joutui uhkaavaan tilanteeseen, kun kaksi miestä käski häntä ulos autosta ja uhkasi aseella. Lounais-Suomen poliisi korostaa, että tällaiset tilanteet voivat johtaa…
Rikos • jaetut avainsanat: #LounaisSuomi, #Poliisi
Kainuun hyvinvointialueen Rajamiehentien asumisyksikössä on aloitettu esitutkinta rikosepäilyistä, jotka eivät rajoitu yhteen tapahtumaan. Poliisi selvittää useita asianosaisia ja epäiltyjä, ja rikosnimikkeinä ovat…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on tunnistanut osan vappuna Tampereella tapahtuneista pahoinpitelyistä epäillyistä. Tunnistetut henkilöt ovat kotoisin muilta paikkakunnilta, ja poliisi on pyytänyt heidän kuulemistaan. Lisäksi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Pieksämäellä keski-ikäinen mies jäi kiinni luvattomasta veturin purkamisesta. Hän oli purkamassa vetureita, jotka olivat jo menossa purkuun, ja pyrki saamaan kuparia omaan…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on saanut uusia johtolankoja Tampereen vapputapahtumien tutkinnassa. Epäiltyjä pahoinpitelyistä on tunnistettu ja heitä kuullaan muilla paikkakunnilla. Lisäksi poliisi jatkaa esitutkintaa banderollin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Tutkinta
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.