Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Teuvo Teräväisen osallistuminen jääkiekon MM-turnaukseen päättyi loukkaantumiseen heti avausottelun jälkeen. Päävalmentaja Antti Pennanen kertoi, että Teräväinen pelasi normaalisti, mutta sai vamman pelin aikana. Suomi voitti Unkarin 4–1, mutta Teräväisen poissaolo huolettaa joukkuetta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Teuvo Teräväisen osallistuminen jääkiekon MM-turnaukseen päättyi loukkaantumiseen heti avausottelun jälkeen. Päävalmentaja Antti Pennanen kertoi, että Teräväinen pelasi normaalisti, mutta sai vamman pelin aikana. Suomi voitti Unkarin 4–1, mutta Teräväisen poissaolo huolettaa joukkuetta.
Aiheesta on julkaistu 15 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 21:21, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Teuvo Teräväisen kisat päättyivät loukkaantumiseen • Teuvo Teräväinen kärsii käsivammasta • Kanada voitti Italian jääkiekon MM-avausottelussa.
Teräväisen kisat päättyivät loukkaantumiseen
Teuvo Teräväinen ei voi jatkaa jääkiekon MM-turnauksessa. Hän loukkaantui avausottelussa, mutta pelasi loppuun asti. Päävalmentaja Antti Pennanen oli yllättynyt Teräväisen tilanteesta. Suomi voitti Unkarin 4–1, mutta Teräväisen poissaolo on iso menetys.
Teuvo Teräväisen osallistuminen jääkiekon MM-turnaukseen päättyi loukkaantumiseen heti avausottelun jälkeen. Päävalmentaja Antti Pennanen kertoi, että Teräväinen pelasi normaalisti, mutta sai vamman pelin aikana. Suomi voitti Unkarin 4–1, mutta…
Leijonien päävalmentaja Antti Pennanen kertoi, että NHL-hyökkääjä Teuvo Teräväinen on saanut käsivamman. Teräväinen pelasi MM-turnauksen avausottelun, mutta vamma estää häntä jatkamasta turnauksessa. Pennanen ei paljastanut vamman tarkkaa luonteen.
Jääkiekkomaajoukkue Kanada voitti Italian 6-0 MM-avausottelussaan. Kanada teki kolme maalia ensimmäisessä erässä ja kolme lisää toisessa erässä. Italia kohtaa seuraavaksi Slovakian, kun taas Kanada pelaa Tanskaa vastaan.
Suomi voitti Unkarin jääkiekon MM-kisoissa 4–1. Leijonat aloitti pelin hitaasti, mutta sai vauhtia toisessa erässä. Ottelun jälkeen joukkue ilmoitti, että Mikael Granlund liittyy mukaan, kun taas Teuvo Teräväisen…
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat voitti Unkarin MM-kisoissa. Teuvo Teräväinen joutui kuitenkin jättämään kisat kesken, mutta Mikael Granlund liittyy joukkueeseen. Tämä tuo muutoksia Leijonien kokoonpanoon.
Suomi voitti Unkarin jääkiekko-ottelussa 4-1. Jesse Puljujärvi oli ottelun tähti, tehden kaksi maalia ja syöttäen yhden. Suomi pelasi tiivistä joukkuetta vastaan, mutta Unkarin puolustus taisteli hyvin.
Suomi voitti Unkarin jääkiekko-ottelussa 4-1. Jesse Puljujärvi oli ottelun tähti, tehden kaksi maalia ja syöttäen yhden. Suomi pelasi tiivistä puolustuspeliä, mutta ensimmäisessä erässä joukkueen hyökkäys takkusi.
Suomi voitti Unkarin jääkiekko-ottelussa 4-1. Jesse Puljujärvi oli ottelun tähti, tehden kaksi maalia ja syöttäen yhden. Suomi pelasi tiivistä viisikkopeliä, ja seuraavaksi joukkue kohtaa USA:n.
Leijonat voitti Unkarin 4–1 jääkiekon MM-kisoissa. Ottelu oli aluksi vaikea, ja ensimmäinen erä päättyi maalittomana. Jesse Puljujärvi teki kaksi maalia ja syötti yhden, ja hän on ollut turnauksen…
Suomi voitti Unkarin miesten jääkiekkomaajoukkueen MM-turnauksessa 4–1. Ottelu alkoi maalittomana, mutta toisessa erässä Suomi teki kolme maalia. Jesse Puljujärvi teki kaksi maalia ja syötti yhden, kun taas Unkarin…
Leijonat voitti Unkarin jääkiekon MM-kisassa 4–1. Mikael Granlundin tarve korvata loukkaantunut Teuvo Teräväinen on kasvanut. Jesse Puljujärvi loisti ottelussa tehoilla 2+1.
Suomi voitti Unkarin jääkiekon MM-kisojen toisessa ottelussa 4-1. Ensimmäinen erä päättyi maalittomana, mutta toisessa erässä Suomi sai aikaan kolme maalia. Unkari onnistui kaventamaan, mutta Suomi hallitsi ottelua loppuun…
Leijonat kärsii merkittävästä takaiskusta, kun Teuvo Teräväinen loukkaantui MM-kisojen avausottelussa. Teräväisen loukkaantuminen päätti hänen turnauksensa ja vaikean NHL-kauden. Asiantuntija Topi Nättinen korostaa,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #TeuvoTeräväinen
Suomi voitti Saksan MM-kisoissa 3–1, ja ylivoimapeli toimi erinomaisesti. Lauantaina Leijonat kohtaa Unkarin, joka on turnauksen heikoimpia joukkueita. Edellinen kohtaaminen päättyi Leijonien…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Teuvo Teräväisen loukkaantuminen vaikuttaa Leijonien ketjukokoonpanoon merkittävästi. Jääkiekkoliitto ilmoitti, että Teräväisen MM-turnaus päättyi vammaan, mikä johtaa ketjujen uudelleenjärjestelyyn. Jesse Puljujärvi nostetaan ykkösketjuun,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #TeuvoTeräväinen
Unkarin ja Suomen välinen jääkiekon MM-ottelu on ensimmäisen erän jälkeen maalittomassa 0–0-tilanteessa. Unkarin maalivahti Adam Vay torjui kahdeksan laukausta, kun taas Joonas…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Unkari, #Suomi
Suomen jääkiekkomaajoukkueen avausottelu MM-kisoissa tavoitti lähes 1,4 miljoonaa katsojaa MTV:n kanavilla ja Katsomossa. Leijonat voitti Saksan 3–1, ja ottelu nousi MTV:n kevään…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Lauantaina pelataan kuusi ottelua jääkiekon miesten MM-kisoissa. Päivä alkaa otteluilla Britannia–Itävalta ja Slovakia–Norja, ja iltapäivällä nähdään Suomen ja Unkarin välinen ottelu. Illalla…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.