Nimipäivä:
Lyydia, Lyyli
15°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.


Teuvo Teräväisen kisat päättyivät loukkaantumiseen

Aihesivu: Teuvo Teräväisen kisat päättyivät loukkaantumiseen

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Teuvo Teräväisen osallistuminen jääkiekon MM-turnaukseen päättyi loukkaantumiseen heti avausottelun jälkeen. Päävalmentaja Antti Pennanen kertoi, että Teräväinen pelasi normaalisti, mutta sai vamman pelin aikana. Suomi voitti Unkarin 4–1, mutta Teräväisen poissaolo huolettaa joukkuetta.

  • 15 juttua
  • 9 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 16.5.2026 klo 21:21
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Teuvo Teräväisen osallistuminen jääkiekon MM-turnaukseen päättyi loukkaantumiseen heti avausottelun jälkeen. Päävalmentaja Antti Pennanen kertoi, että Teräväinen pelasi normaalisti, mutta sai vamman pelin aikana. Suomi voitti Unkarin 4–1, mutta Teräväisen poissaolo huolettaa joukkuetta.

Aiheesta on julkaistu 15 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 21:21, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Teuvo Teräväisen kisat päättyivät loukkaantumiseen • Teuvo Teräväinen kärsii käsivammasta • Kanada voitti Italian jääkiekon MM-avausottelussa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 16.5.2026 klo 21:21.
  • Koosteessa on nyt 15 juttua 9 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Leijonat, #Jääkiekko, #Unkari.

Selkokielinen yhteenveto

Teräväisen kisat päättyivät loukkaantumiseen

Teuvo Teräväinen ei voi jatkaa jääkiekon MM-turnauksessa. Hän loukkaantui avausottelussa, mutta pelasi loppuun asti. Päävalmentaja Antti Pennanen oli yllättynyt Teräväisen tilanteesta. Suomi voitti Unkarin 4–1, mutta Teräväisen poissaolo on iso menetys.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026

TILANNE

Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä.
Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan  eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa.
Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa.
Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.