Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Manchester City nousi lähemmäs Valioliigan kärkeä voittamalla Crystal Palacen 3–0. Ottelussa maaleista vastasivat Antoine Semenyo, Omar Marmoush ja Savinho. City on nyt vain kahden pisteen päässä sarjakärki Arsenalista, ja mestaruustaisto jatkuu tiukkana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Manchester City nousi lähemmäs Valioliigan kärkeä voittamalla Crystal Palacen 3–0. Ottelussa maaleista vastasivat Antoine Semenyo, Omar Marmoush ja Savinho. City on nyt vain kahden pisteen päässä sarjakärki Arsenalista, ja mestaruustaisto jatkuu tiukkana.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.5.2026 klo 00:41, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Manchester City voitti Crystal Palacen 3–0 • Manchester City voitti Crystal Palacen 3–0 • Manchester City voitti Crystal Palacen.
Manchester City voitti 3–0
Manchester City voitti Crystal Palacen 3–0. Maalit teki Antoine Semenyo, Omar Marmoush ja Savinho. City on nyt vain kahden pisteen päässä Arsenalista. Valioliigan mestaruustaisto on tiukka, ja kausi päättyy 24. toukokuuta.
Manchester City nousi lähemmäs Valioliigan kärkeä voittamalla Crystal Palacen 3–0. Ottelussa maaleista vastasivat Antoine Semenyo, Omar Marmoush ja Savinho. City on nyt vain kahden pisteen päässä sarjakärki Arsenalista,…
Manchester City voitti Crystal Palacen Valioliigassa 3–0 ja nousi lähemmäs sarjakärki Arsenalia. Cityn maalit teki Antoine Semenyo, Omar Marmoush ja Savinho. Joukkueet taistelevat tiukasti mestaruudesta, ja City on…
Manchester City voitti Crystal Palacen jalkapallon Valioliigassa maalein 3–0. Voitto nosti Cityn vain kahden pisteen päähän sarjakärki Arsenalista. Molemmilla joukkueilla on jäljellä kaksi ottelua kauden päättymiseen.
Manchester City varmisti voiton Crystal Palacesta Valioliigassa ja paransi maalieroaan. Arsenal on edelleen mestaruustaistelussa, mutta City pitää paineet yllä. Arsenal tarvitsee voitot jäljellä olevista otteluistaan mestaruuden varmistamiseksi.
Arsenal varmisti tärkeän voiton West Hamista Valioliigassa, kun ottelun lisäajalla hylätty tasoitusmaali vaikutti mestaruustaistoihin. Leandro Trossard teki Arsenalin ainoan maalin 83. Minuutilla,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Arsenal, #Valioliiga
Manchester City voitti Brentfordin Valioliigassa 3–0 ja pitää mestaruushaaveensa elossa. Voitto nosti Cityn sarjataulukossa kahden pisteen päähän Arsenalista. City hallitsi peliä erityisesti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #ManchesterCity, #Valioliiga
Manchester Cityn päävalmentaja Pep Guardiola on arvostellut VAR-järjestelmää, kutsuen sen päätöksiä "kolikonheitoksi". City valmistautuu tärkeään otteluun Crystal Palacea vastaan, ja Guardiola vaatii…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #ManchesterCity, #Valioliiga
Chelsea sai vihdoin pisteitä Englannin Valioliigassa, kun se pelasi 1–1-tasapelin Liverpoolin vieraana. Liverpoolin Ryan Gravenberch teki avausmaalin, mutta Chelsea tasoitti Enzo Fernandezin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Crystal Palace voitti Šah’tar Donetskin 2–1 ja eteni Konferenssiliigan finaaliin yhteismaalein 5–2. Finaalissa vastaan tulee Rayo Vallecano, joka voitti Strasbourgin 2–0. Crystal…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #CrystalPalace
Englannin Valioliigassa Tottenham ja West Ham kilpailevat viimeisistä säilymispaikoista. Burnley ja Wolverhampton ovat jo varmistuneet putoajiksi, ja Tottenham on tällä hetkellä 17.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.