Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Manchester City nousi lähemmäs Valioliigan kärkeä voittamalla Crystal Palacen 3–0. Ottelussa maaleista vastasivat Antoine Semenyo, Omar Marmoush ja Savinho. City on nyt vain kahden pisteen päässä sarjakärki Arsenalista, ja mestaruustaisto jatkuu tiukkana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Manchester City nousi lähemmäs Valioliigan kärkeä voittamalla Crystal Palacen 3–0. Ottelussa maaleista vastasivat Antoine Semenyo, Omar Marmoush ja Savinho. City on nyt vain kahden pisteen päässä sarjakärki Arsenalista, ja mestaruustaisto jatkuu tiukkana.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.5.2026 klo 00:41, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Manchester City voitti Crystal Palacen 3–0 • Manchester City voitti Crystal Palacen 3–0 • Manchester City voitti Crystal Palacen.
Manchester City voitti 3–0
Manchester City voitti Crystal Palacen 3–0. Maalit teki Antoine Semenyo, Omar Marmoush ja Savinho. City on nyt vain kahden pisteen päässä Arsenalista. Valioliigan mestaruustaisto on tiukka, ja kausi päättyy 24. toukokuuta.
Manchester City nousi lähemmäs Valioliigan kärkeä voittamalla Crystal Palacen 3–0. Ottelussa maaleista vastasivat Antoine Semenyo, Omar Marmoush ja Savinho. City on nyt vain kahden pisteen päässä sarjakärki Arsenalista,…
Manchester City voitti Crystal Palacen Valioliigassa 3–0 ja nousi lähemmäs sarjakärki Arsenalia. Cityn maalit teki Antoine Semenyo, Omar Marmoush ja Savinho. Joukkueet taistelevat tiukasti mestaruudesta, ja City on…
Manchester City voitti Crystal Palacen jalkapallon Valioliigassa maalein 3–0. Voitto nosti Cityn vain kahden pisteen päähän sarjakärki Arsenalista. Molemmilla joukkueilla on jäljellä kaksi ottelua kauden päättymiseen.
Manchester City varmisti voiton Crystal Palacesta Valioliigassa ja paransi maalieroaan. Arsenal on edelleen mestaruustaistelussa, mutta City pitää paineet yllä. Arsenal tarvitsee voitot jäljellä olevista otteluistaan mestaruuden varmistamiseksi.
Arsenal varmisti tärkeän voiton West Hamista Valioliigassa, kun ottelun lisäajalla hylätty tasoitusmaali vaikutti mestaruustaistoihin. Leandro Trossard teki Arsenalin ainoan maalin 83. Minuutilla,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Arsenal, #Valioliiga
Manchester City voitti Brentfordin Valioliigassa 3–0 ja pitää mestaruushaaveensa elossa. Voitto nosti Cityn sarjataulukossa kahden pisteen päähän Arsenalista. City hallitsi peliä erityisesti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #ManchesterCity, #Valioliiga
Manchester Cityn päävalmentaja Pep Guardiola on arvostellut VAR-järjestelmää, kutsuen sen päätöksiä "kolikonheitoksi". City valmistautuu tärkeään otteluun Crystal Palacea vastaan, ja Guardiola vaatii…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #ManchesterCity, #Valioliiga
Chelsea sai vihdoin pisteitä Englannin Valioliigassa, kun se pelasi 1–1-tasapelin Liverpoolin vieraana. Liverpoolin Ryan Gravenberch teki avausmaalin, mutta Chelsea tasoitti Enzo Fernandezin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Crystal Palace voitti Šah’tar Donetskin 2–1 ja eteni Konferenssiliigan finaaliin yhteismaalein 5–2. Finaalissa vastaan tulee Rayo Vallecano, joka voitti Strasbourgin 2–0. Crystal…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #CrystalPalace
Englannin Valioliigassa Tottenham ja West Ham kilpailevat viimeisistä säilymispaikoista. Burnley ja Wolverhampton ovat jo varmistuneet putoajiksi, ja Tottenham on tällä hetkellä 17.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.