Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kotkassa on vangittu mies, jota epäillään vaimonsa murhasta. Poliisi tutkii tapausta murhana, ja rikoksen tekovälineenä on käytetty teräasetta. Epäillyllä ja uhrilla ei ole aikaisempaa rikoshistoriaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kotkassa on vangittu mies, jota epäillään vaimonsa murhasta. Poliisi tutkii tapausta murhana, ja rikoksen tekovälineenä on käytetty teräasetta. Epäillyllä ja uhrilla ei ole aikaisempaa rikoshistoriaa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 10:35, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kirjailija vangittu vaimonsa murhasta • Kirjailija vangittiin vaimonsa murhasta • Kirjailija epäilty vaimonsa murhasta.
Mies vangittu vaimonsa murhasta
Kotkassa on vangittu mies, jota epäillään vaimonsa murhasta. Poliisi tutkii tapausta murhana. Rikoksen tekovälineenä on ollut teräase. Epäillyllä ja uhrilla ei ole aikaisempaa rikoshistoriaa. Uhrin kerrotaan olevan venäläistaustainen ja hän on ollut kuvataiteilija.
Kotkassa on vangittu mies, jota epäillään vaimonsa murhasta. Poliisi tutkii tapausta murhana, ja rikoksen tekovälineenä on käytetty teräasetta. Epäillyllä ja uhrilla ei ole aikaisempaa rikoshistoriaa.
Kymenlaakson käräjäoikeus on vanginnut kirjailijan epäiltynä puolisonsa murhasta. Henkirikos tapahtui äitienpäivän yönä, kun poliisi sai hälytyksen Kotkassa sijaitsevaan asuntoon. Uhrina oli hieman alle 50-vuotias nainen, ja teossa käytettiin…
Poliisi vaatii 51-vuotiasta kirjailijaa vangittavaksi vaimonsa murhasta Kymenlaakson käräjäoikeudessa. Murha tapahtui Kotkassa pariskunnan kerrostaloasunnossa. Kuulustelut ovat sujuneet poliisin mukaan asiallisesti.
Kaakkois-Suomen poliisi tutkii Kotkassa tapahtunutta henkirikosta murhana. Rikoksesta epäilty on otettu kiinni, ja häntä aiotaan esittää vangittavaksi. Poliisi tiedottaa asiasta lisää esitutkinnan…
Rikos • jaetut avainsanat: #Kotka, #Kymenlaakso
Kotkalaiskirjailijaa vaaditaan vangittavaksi epäiltynä vaimonsa murhasta. Mies, joka on kirjoittanut useita kirjoja, on syytettynä henkirikoksesta, joka tapahtui viikonloppuna. Poliisi tutkii tapausta ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Kotka, #Murha
Kotkassa poliisi tutkii kirjailijamiestä, joka epäillään vaimonsa murhasta. Tapahtumat ovat pääpiirteissään poliisin tiedossa, mutta tekotapaa ei ole vielä kommentoitu. Epäilty on ollut…
Rikos • jaetut avainsanat: #Kotka, #Murha
Kotkan Karhuvuoresta on löytynyt keski-ikäinen nainen, jonka epäillään tulleen murhatuksi. Poliisi on pidättänyt miehen, joka oli uhrin parisuhteessa. Miehen vangitsemista valmistellaan ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Kotka, #Murha
Kotkassa on vangittu 51-vuotias mies epäiltynä puolisonsa murhasta. Rikoksessa käytettiin teräasetta, ja uhri oli keski-ikäinen nainen. Epäillyllä ei ole aikaisempaa rikostaustaa, ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Kotka, #Murha
Poliisi on pidättänyt henkilön, joka epäillään ampuneen laukauksen kerrostalon parvekkeelta Vaasassa. Ampuminen tapahtui lauantai-iltapäivänä, ja kukaan ei loukkaantunut. Poliisi tutkii tapausta ampuma-aserikoksena…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.