Nimipäivä:
Lyydia, Lyyli
12°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.


Kirjailija vangittu vaimonsa murhasta

Aihesivu: Kirjailija vangittu vaimonsa murhasta

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Kotkassa on vangittu mies, jota epäillään vaimonsa murhasta. Poliisi tutkii tapausta murhana, ja rikoksen tekovälineenä on käytetty teräasetta. Epäillyllä ja uhrilla ei ole aikaisempaa rikoshistoriaa.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Rikos
  • Päivitetty 13.5.2026 klo 10:35
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Kotkassa on vangittu mies, jota epäillään vaimonsa murhasta. Poliisi tutkii tapausta murhana, ja rikoksen tekovälineenä on käytetty teräasetta. Epäillyllä ja uhrilla ei ole aikaisempaa rikoshistoriaa.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 10:35, pääluokka Rikos.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Iltalehti, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kirjailija vangittu vaimonsa murhasta • Kirjailija vangittiin vaimonsa murhasta • Kirjailija epäilty vaimonsa murhasta.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 13.5.2026 klo 10:35.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Rikos.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Kotka, #Murha, #Kirjailija.

Selkokielinen yhteenveto

Mies vangittu vaimonsa murhasta

Kotkassa on vangittu mies, jota epäillään vaimonsa murhasta. Poliisi tutkii tapausta murhana. Rikoksen tekovälineenä on ollut teräase. Epäillyllä ja uhrilla ei ole aikaisempaa rikoshistoriaa. Uhrin kerrotaan olevan venäläistaustainen ja hän on ollut kuvataiteilija.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026

TILANNE

Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä.
Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan  eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa.
Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa.
Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.