Nimipäivä:
Uuno
20°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.


Buffalo ja Anaheim tasoittavat pudotuspelit

Aihesivu: Buffalo ja Anaheim tasoittavat pudotuspelit

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen ottelut jatkuvat. Buffalo voitti Montrealin 4-2 ja johtaa sarjaa voitoin 1-0. Vegas puolestaan hävisi Anaheimille 1-3, ja sarja on tasan 1-1.

  • 8 juttua
  • 6 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 7.5.2026 klo 08:52
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen ottelut jatkuvat. Buffalo voitti Montrealin 4-2 ja johtaa sarjaa voitoin 1-0. Vegas puolestaan hävisi Anaheimille 1-3, ja sarja on tasan 1-1.

Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.5.2026 klo 08:52, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Savon Sanomat, Helsingin Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Buffalo ja Anaheim tasoittavat pudotuspelit • Buffalo voitti Montrealin pudotuspelissä • Buffalo voitti Montrealin pudotuspelissä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 7.5.2026 klo 08:52.
  • Koosteessa on nyt 8 juttua 6 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #NHL, #BuffaloSabres, #MontrealCanadiens.

Selkokielinen yhteenveto

Buffalo ja Anaheim tasoittavat pudotuspelit

NHL:n pudotuspelit ovat käynnissä. Buffalo voitti Montrealin 4-2 ja johtaa sarjaa 1-0. Vegas hävisi Anaheimille 1-3, joten sarja on tasan 1-1. Jännittäviä otteluita on luvassa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin.
Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa.
Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin.
Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.