Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen ottelut jatkuvat. Buffalo voitti Montrealin 4-2 ja johtaa sarjaa voitoin 1-0. Vegas puolestaan hävisi Anaheimille 1-3, ja sarja on tasan 1-1.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen ottelut jatkuvat. Buffalo voitti Montrealin 4-2 ja johtaa sarjaa voitoin 1-0. Vegas puolestaan hävisi Anaheimille 1-3, ja sarja on tasan 1-1.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.5.2026 klo 08:52, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Savon Sanomat, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Buffalo ja Anaheim tasoittavat pudotuspelit • Buffalo voitti Montrealin pudotuspelissä • Buffalo voitti Montrealin pudotuspelissä.
Buffalo ja Anaheim tasoittavat pudotuspelit
NHL:n pudotuspelit ovat käynnissä. Buffalo voitti Montrealin 4-2 ja johtaa sarjaa 1-0. Vegas hävisi Anaheimille 1-3, joten sarja on tasan 1-1. Jännittäviä otteluita on luvassa.
NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen ottelut jatkuvat. Buffalo voitti Montrealin 4-2 ja johtaa sarjaa voitoin 1-0. Vegas puolestaan hävisi Anaheimille 1-3, ja sarja on tasan 1-1.
Buffalo Sabres aloitti NHL:n pudotuspelit voitolla Montreal Canadiensista. Sabres voitti ottelun 4–2 ja siirtyi ottelusarjassa 1–0-johtoon. Maalivahti Alex Lyon torjui 26 laukausta, kun taas Canadiensin Jakub Dobes torjui…
Buffalo Sabres voitti Montreal Canadiensin 4–2 jääkiekon NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen avausottelussa. Alex Lyon torjui 26 laukausta, ja Ukko-Pekka Luukkonen toimi luukkuvahtina. Seuraava ottelu pelataan lauantain vastaisena yönä.
Buffalo Sabres aloitti NHL:n pudotuspelisarjan voitolla Montreal Canadiensista lukemin 4–2. Joukkue onnistui hyödyntämään ylivoimansa kahdesti ja teki kolme maalia ensimmäisessä erässä. Montrealin kavennusmaali tuli erän lopussa, mutta Buffalo…
Buffalo Sabres aloitti NHL:n pudotuspelisarjan voitolla Montreal Canadiensista maalein 4–2. Joukkue onnistui hyödyntämään ylivoimansa kahdesti ja teki avauserässä kaksi maalia. Montreal kavensi ottelun lopussa, mutta Buffalo piti voittonsa.
Buffalo Sabres voitti Montreal Canadiensin NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen avausottelun 4–2. Buffalo onnistui hyödyntämään ylivoimansa kahdesti ja teki ensimmäisessä erässä kaksi maalia. Montreal kavensi eroa, mutta ei pystynyt…
Buffalo Sabres aloitti toisen kierroksen ottelusarjan voitolla Montreal Canadiensista lukemin 4–2. Joukkue johti ottelua toisen erän lopussa 4–1, mutta Montreal kavensi eron kahteen maaliin. Buffalo puolusti johtoaan tehokkaasti…
Buffalo Sabres aloitti NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen voitolla Montreal Canadiensista. Sabres voitti ottelun 4–2 ja siirtyi ottelusarjassa 1–0-johtoon. Josh Doan ja Ryan McLeod tekivät avauserässä kaksi maalia, ja…
Buffalo Sabres nosti Konsta Heleniuksen ykköskokoonpanoonsa harjoituksiin Noah Östlundin loukkaantumisen vuoksi. Helenius, 19, on pelannut tehokkaasti AHL:ssä ja edustanut Buffaloa yhdeksässä NHL-ottelussa.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #BuffaloSabres, #NHL
Colorado Avalanche voitti Minnesota Wildin pudotuspelien ensimmäisissä otteluissa. Joukkue teki ennätykselliset 12 eri maalintekijää kahdessa ensimmäisessä ottelussa. Avalanche johtaa ottelusarjaa 2–0.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Florida Panthers jäi ilman pudotuspelipaikkaa kauden päättyessä. Joukkue kärsi lukuisista loukkaantumisista, mukaan lukien kapteeni Aleksander Barkovin poissaolo. Anton Lundell pelasi kauden aikana…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Anaheim Ducks hävisi NHL:n pudotuspelien avausottelun Vegas Golden Knightsille 3–1. Mikael Granlund teki Anaheimin tasoitusmaalin, mutta Vegasin voittomaali herätti keskustelua mahdollisesta pitkästä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Rasmus Ristolainen uskoo Philadelphia Flyersin kääntävän pudotuspelisarjan Carolina Hurricanesia vastaan. Flyers hävisi kaksi ensimmäistä ottelua, mutta Ristolainen on luottavainen kotipelinsä suhteen. Hän…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Hyökkääjä Aatos Koivu on tehnyt vuoden mittaisen sopimuksen TPS:n kanssa. Koivu on pelannut koko uransa TPS:ssä ja haluaa kehittää omaa peliään sekä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.