Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin NHL:n pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella 4–1. Voitto kavensi ottelusarjan tilanteen 2–3:een. Oilersin Leon Draisaitl teki kaksi maalia, ja Connor McDavid pelasi ottelussa yli 24 minuuttia ilman maaleja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin NHL:n pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella 4–1. Voitto kavensi ottelusarjan tilanteen 2–3:een. Oilersin Leon Draisaitl teki kaksi maalia, ja Connor McDavid pelasi ottelussa yli 24 minuuttia ilman maaleja.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 08:04, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin • Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin • Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducks.
Oilers voitti Ducksin
Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin 4–1. Tämä oli NHL:n pudotuspelien ensimmäinen kierros. Leon Draisaitl teki kaksi maalia. Connor McDavid pelasi 24 minuuttia, mutta ei saanut tehopisteitä. Seuraava ottelu on perjantain vastaisena yönä.
Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin NHL:n pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella 4–1. Voitto kavensi ottelusarjan tilanteen 2–3:een. Oilersin Leon Draisaitl teki kaksi maalia, ja Connor McDavid pelasi ottelussa yli 24…
Edmonton Oilers voitti NHL:n pudotuspelien 1. Kierroksella Anaheim Ducksin 4–1. Voitto kavensi ottelusarjan tilanteen 2–3:een. Oilersin Leon Draisaitl teki kaksi maalia, ja Connor McDavid pelasi ottelussa 24 minuuttia.
Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin NHL:n pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella maalein 4–1. Voitto kavensi ottelusarjan tilanteen 2–3:een. Oilersin Leon Draisaitl teki kaksi maalia, ja Connor McDavid pelasi ottelussa 24…
Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin NHL:n pudotuspeleissä selvästi 4–1. Oilersin tehokas hyökkäys johti siihen, että Ducks joutui vaihtamaan maalivahtia ensimmäisen erän jälkeen. Vaikka Ducks kavensi tilanteen, Oilersin tähdet…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.