Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin NHL:n pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella 4–1. Voitto kavensi ottelusarjan tilanteen 2–3:een. Oilersin Leon Draisaitl teki kaksi maalia, ja Connor McDavid pelasi ottelussa yli 24 minuuttia ilman maaleja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin NHL:n pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella 4–1. Voitto kavensi ottelusarjan tilanteen 2–3:een. Oilersin Leon Draisaitl teki kaksi maalia, ja Connor McDavid pelasi ottelussa yli 24 minuuttia ilman maaleja.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.4.2026 klo 08:04, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin • Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin • Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducks.
Oilers voitti Ducksin
Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin 4–1. Tämä oli NHL:n pudotuspelien ensimmäinen kierros. Leon Draisaitl teki kaksi maalia. Connor McDavid pelasi 24 minuuttia, mutta ei saanut tehopisteitä. Seuraava ottelu on perjantain vastaisena yönä.
Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin NHL:n pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella 4–1. Voitto kavensi ottelusarjan tilanteen 2–3:een. Oilersin Leon Draisaitl teki kaksi maalia, ja Connor McDavid pelasi ottelussa yli 24…
Edmonton Oilers voitti NHL:n pudotuspelien 1. Kierroksella Anaheim Ducksin 4–1. Voitto kavensi ottelusarjan tilanteen 2–3:een. Oilersin Leon Draisaitl teki kaksi maalia, ja Connor McDavid pelasi ottelussa 24 minuuttia.
Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin NHL:n pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella maalein 4–1. Voitto kavensi ottelusarjan tilanteen 2–3:een. Oilersin Leon Draisaitl teki kaksi maalia, ja Connor McDavid pelasi ottelussa 24…
Edmonton Oilers voitti Anaheim Ducksin NHL:n pudotuspeleissä selvästi 4–1. Oilersin tehokas hyökkäys johti siihen, että Ducks joutui vaihtamaan maalivahtia ensimmäisen erän jälkeen. Vaikka Ducks kavensi tilanteen, Oilersin tähdet…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.