Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Voimakas maanjäristys iski Lounais-Japaniin, ja asuntojen hinnat laskevat Suomessa. Puolustusvoimat rajoittaa ilmailua ja meriliikennettä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kannelmäen Kitarakujalla syttyi tulipalo kerrostalon kattoterassilla. Poliisi epäilee, että palo on sytytetty tahallaan, sillä luonnollista syttymissyytä ei ole löytynyt. Onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, mutta terassille aiheutui vaurioita.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kannelmäen Kitarakujalla syttyi tulipalo kerrostalon kattoterassilla. Poliisi epäilee, että palo on sytytetty tahallaan, sillä luonnollista syttymissyytä ei ole löytynyt. Onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, mutta terassille aiheutui vaurioita.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.4.2026 klo 17:28, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Keskisuomalainen, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kannelmäen kattoterassipalo epäilty tuhotyöksi • Tulipalo tuhosi latoja Karstulassa • Tulipalo tuhosi latoja Karstulassa.
Kattoterassipalo Kannelmäessä tutkinnassa
Kannelmäen Kitarakujalla syttyi tulipalo kerrostalon kattoterassilla. Poliisi epäilee palon olevan tahallisesti sytytetty. Palo syttyi lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, mutta terassille tuli vaurioita. Tapausta tutkitaan edelleen, eikä ketään ole otettu kiinni.
Kannelmäen Kitarakujalla syttyi tulipalo kerrostalon kattoterassilla. Poliisi epäilee, että palo on sytytetty tahallaan, sillä luonnollista syttymissyytä ei ole löytynyt. Onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, mutta terassille aiheutui vaurioita.
Tulipalo on polttanut useita latoja Karstulassa, Keski-Suomessa. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kello kahta iltapäivällä. Paikalla on 15 pelastusyksikköä, ja sammutustyöt ovat edelleen käynnissä.
Karstulassa Keski-Suomessa on syttynyt tulipalo, joka on polttanut useita latoja. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kello kahta iltapäivällä. Paikalla on 15 pelastusyksikköä, ja sammutustyöt ovat edelleen käynnissä.
Helsingissä syttyi tulipalo kerrostalon kattoterassilla. Poliisi epäilee palon olleen tahallaan sytytetty. Kaksi henkilöä loukkaantui ja toimitettiin ensihoitoon.
Karstulassa Keski-Suomessa syttyi keskisuuri rakennuspalo, joka tuhosi useita latoja. Palo levisi pellolle ja metsään, ja pelastuslaitos on käynnistänyt sammutustoimet. Paikalla on 15 pelastusyksikköä eri alueilta. Maastopalovaroitus on voimassa…
Karstulassa on syttynyt keskisuuri rakennuspalo, joka leviää pellolla ja metsässä. Useita latoja on tuhoutunut tulipalon seurauksena. Palopaikalle on lähetetty sammutusyksiköitä kolmesta maakunnasta yhteensä 15 yksikköä.
Karstulassa on syttynyt tulipalo, joka on tuhonnut useita latoja. Pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta sunnuntaina kello 13.43. Paikalle on lähetetty 15 pelastusyksikköä eri alueilta, ja sammutustyöt ovat käynnissä.
Karstulassa on syttynyt tulipalo, joka on tuhoamassa useita latoja. Palo on levinnyt pellolle ja metsään.
Karstulassa on syttynyt tulipalo, joka leviää nopeasti. Keski-Suomen pelastuslaitos raportoi useiden latojen tuhoutuneen. Pelastustöissä on mukana 15 eri alueilta tullutta pelastusyksikköä.
Kauhavan Lummukassa syttyi tulipalo, joka tuhosi vanhan hallirakennuksen. Palo syttyi sunnuntaina ennen puoltapäivää, ja se saatiin hallintaan nopeasti.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisia määriä, ja maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäisiksi, mutta voivat olla paikoin kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pääasiassa kohtalaisia, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella määrät ovat vähäisiä. Sateet ja viileä sää laskevat ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienien itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan eteläosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän pääasiassa vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.