Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kannelmäen Kitarakujalla syttyi tulipalo kerrostalon kattoterassilla. Poliisi epäilee, että palo on sytytetty tahallaan, sillä luonnollista syttymissyytä ei ole löytynyt. Onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, mutta terassille aiheutui vaurioita.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kannelmäen Kitarakujalla syttyi tulipalo kerrostalon kattoterassilla. Poliisi epäilee, että palo on sytytetty tahallaan, sillä luonnollista syttymissyytä ei ole löytynyt. Onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, mutta terassille aiheutui vaurioita.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.4.2026 klo 17:28, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Keskisuomalainen, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kannelmäen kattoterassipalo epäilty tuhotyöksi • Tulipalo tuhosi latoja Karstulassa • Tulipalo tuhosi latoja Karstulassa.
Kattoterassipalo Kannelmäessä tutkinnassa
Kannelmäen Kitarakujalla syttyi tulipalo kerrostalon kattoterassilla. Poliisi epäilee palon olevan tahallisesti sytytetty. Palo syttyi lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, mutta terassille tuli vaurioita. Tapausta tutkitaan edelleen, eikä ketään ole otettu kiinni.
Kannelmäen Kitarakujalla syttyi tulipalo kerrostalon kattoterassilla. Poliisi epäilee, että palo on sytytetty tahallaan, sillä luonnollista syttymissyytä ei ole löytynyt. Onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, mutta terassille aiheutui vaurioita.
Tulipalo on polttanut useita latoja Karstulassa, Keski-Suomessa. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kello kahta iltapäivällä. Paikalla on 15 pelastusyksikköä, ja sammutustyöt ovat edelleen käynnissä.
Karstulassa Keski-Suomessa on syttynyt tulipalo, joka on polttanut useita latoja. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kello kahta iltapäivällä. Paikalla on 15 pelastusyksikköä, ja sammutustyöt ovat edelleen käynnissä.
Helsingissä syttyi tulipalo kerrostalon kattoterassilla. Poliisi epäilee palon olleen tahallaan sytytetty. Kaksi henkilöä loukkaantui ja toimitettiin ensihoitoon.
Karstulassa Keski-Suomessa syttyi keskisuuri rakennuspalo, joka tuhosi useita latoja. Palo levisi pellolle ja metsään, ja pelastuslaitos on käynnistänyt sammutustoimet. Paikalla on 15 pelastusyksikköä eri alueilta. Maastopalovaroitus on voimassa…
Karstulassa on syttynyt keskisuuri rakennuspalo, joka leviää pellolla ja metsässä. Useita latoja on tuhoutunut tulipalon seurauksena. Palopaikalle on lähetetty sammutusyksiköitä kolmesta maakunnasta yhteensä 15 yksikköä.
Karstulassa on syttynyt tulipalo, joka on tuhonnut useita latoja. Pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta sunnuntaina kello 13.43. Paikalle on lähetetty 15 pelastusyksikköä eri alueilta, ja sammutustyöt ovat käynnissä.
Karstulassa on syttynyt tulipalo, joka on tuhoamassa useita latoja. Palo on levinnyt pellolle ja metsään.
Karstulassa on syttynyt tulipalo, joka leviää nopeasti. Keski-Suomen pelastuslaitos raportoi useiden latojen tuhoutuneen. Pelastustöissä on mukana 15 eri alueilta tullutta pelastusyksikköä.
Kauhavan Lummukassa syttyi tulipalo, joka tuhosi vanhan hallirakennuksen. Palo syttyi sunnuntaina ennen puoltapäivää, ja se saatiin hallintaan nopeasti.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.