Nimipäivä:
Jasmin, Ilta, Jade
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…


Krista Pärmäkoski päätti uransa Inarissa

Aihesivu: Krista Pärmäkoski päätti uransa Inarissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Krista Pärmäkoski hiihti viimeisen kilpailunsa Inarin SM-hiihdoissa. Hän sijoittui kymmenenneksi 30 kilometrin väliaikalähdössä. Hän kertoi herkistyneensä uransa muistoista ennen kisaa.

  • 5 juttua
  • 5 lähdettä
  • Talviurheilu
  • Päivitetty 12.4.2026 klo 15:22
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Krista Pärmäkoski hiihti viimeisen kilpailunsa Inarin SM-hiihdoissa. Hän sijoittui kymmenenneksi 30 kilometrin väliaikalähdössä. Hän kertoi herkistyneensä uransa muistoista ennen kisaa.

Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.4.2026 klo 15:22, pääluokka Talviurheilu.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilkka-Pohjalainen, Helsingin Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Krista Pärmäkoski päätti uransa Inarissa • Krista Pärmäkoski päätti hiihto-uransa Inarissa • Krista Pärmäkoski päätti uransa tunteikkaasti Inarissa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 12.4.2026 klo 15:22.
  • Koosteessa on nyt 5 juttua 5 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Talviurheilu.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #KristaPärmäkoski, #Inari, #SMhiihdot.

Selkokielinen yhteenveto

Pärmäkoski lopetti hiihtouransa

Krista Pärmäkoski hiihti uransa viimeisen kilpailun Inarissa. Hän tuli maaliin kymmenentenä 30 kilometrin kisassa. Pärmäkoski oli flunssassa, mutta osallistui silti. Hän kertoi tunteneensa haikeutta uransa päättymisestä. Pärmäkoski on tyytyväinen lopetuspäätökseensä.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä.
Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä.
Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.