Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Krista Pärmäkoski hiihti viimeisen kilpailunsa Inarin SM-hiihdoissa. Hän sijoittui kymmenenneksi 30 kilometrin väliaikalähdössä. Hän kertoi herkistyneensä uransa muistoista ennen kisaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Krista Pärmäkoski hiihti viimeisen kilpailunsa Inarin SM-hiihdoissa. Hän sijoittui kymmenenneksi 30 kilometrin väliaikalähdössä. Hän kertoi herkistyneensä uransa muistoista ennen kisaa.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.4.2026 klo 15:22, pääluokka Talviurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilkka-Pohjalainen, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Krista Pärmäkoski päätti uransa Inarissa • Krista Pärmäkoski päätti hiihto-uransa Inarissa • Krista Pärmäkoski päätti uransa tunteikkaasti Inarissa.
Pärmäkoski lopetti hiihtouransa
Krista Pärmäkoski hiihti uransa viimeisen kilpailun Inarissa. Hän tuli maaliin kymmenentenä 30 kilometrin kisassa. Pärmäkoski oli flunssassa, mutta osallistui silti. Hän kertoi tunteneensa haikeutta uransa päättymisestä. Pärmäkoski on tyytyväinen lopetuspäätökseensä.
Krista Pärmäkoski hiihti viimeisen kilpailunsa Inarin SM-hiihdoissa. Hän sijoittui kymmenenneksi 30 kilometrin väliaikalähdössä. Hän kertoi herkistyneensä uransa muistoista ennen kisaa.
Krista Pärmäkoski, suomalainen maastohiihtäjä, lopetti uransa Inarin SM-kilpailuissa. Hän sijoittui naisten 30 kilometrillä kymmenenneksi, vaikka hiihti puolikuntoisena flunssan vuoksi. Pärmäkoski sai kilpailun jälkeen lämpimän vastaanoton ja kertoi tuntemuksistaan…
Krista Pärmäkoski kilpaili viimeisen kerran Inarin SM-hiihdoissa. Hän sijoittui 30 kilometrin kisassa kymmenenneksi.
Krista Pärmäkosken hiihtoura päättyi Inarissa, missä hän kilpaili viimeisen kerran. Pärmäkoski sijoittui 30 kilometrin kilpailussa kymmenenneksi.
Krista Pärmäkoski päätti ammattilaisuransa Inarin SM-hiihtoihin. Hän juhli voittoa samppanjalla ja sai pinkin hatun.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.