Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Pohjois-Ranskassa tapahtui junaturma, jossa yksi henkilö kuoli ja yli kymmenen loukkaantui. Onnettomuus sattui, kun luotijuna törmäsi puolustusvoimien kuorma-autoon Pas-de-Calais'n alueella. Junan kuljettaja menehtyi, ja kuorma-auton kuljettaja on poliisin hallussa. Junassa oli onnettomuushetkellä yli 240 matkustajaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Pohjois-Ranskassa tapahtui junaturma, jossa yksi henkilö kuoli ja yli kymmenen loukkaantui. Onnettomuus sattui, kun luotijuna törmäsi puolustusvoimien kuorma-autoon Pas-de-Calais'n alueella. Junan kuljettaja menehtyi, ja kuorma-auton kuljettaja on poliisin hallussa. Junassa oli onnettomuushetkellä yli 240 matkustajaa.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.4.2026 klo 14:50, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Junaturmassa yksi kuollut ja kymmenen loukkaantunut • Junaturmassa yksi kuollut ja kymmeniä loukkaantunut • Junaturmassa yksi kuollut ja kymmeniä loukkaantunut.
Junaturmassa kuoli yksi henkilö
Pohjois-Ranskassa tapahtui junaturma, jossa yksi ihminen kuoli. Yli kymmenen henkilöä loukkaantui. Onnettomuus tapahtui, kun luotijuna törmäsi kuorma-autoon. Junassa oli yli 240 matkustajaa onnettomuushetkellä. Kuorma-auton kuljettaja on poliisin hallussa.
Pohjois-Ranskassa tapahtui junaturma, jossa yksi henkilö kuoli ja yli kymmenen loukkaantui. Onnettomuus sattui, kun luotijuna törmäsi puolustusvoimien kuorma-autoon Pas-de-Calais'n alueella. Junan kuljettaja menehtyi, ja kuorma-auton kuljettaja on poliisin…
Ranskassa tapahtui junaturma, jossa kuoli yksi henkilö ja noin 30 loukkaantui. Onnettomuus sattui, kun luotijuna törmäsi puolustusvoimien kuorma-autoon Pas-de-Calais'n alueella. Junassa oli onnettomuushetkellä noin 350 matkustajaa, ja liikenne…
Ranskassa tapahtui junaturma, jossa yksi ihminen kuoli ja noin 30 loukkaantui. Onnettomuus sattui, kun luotijuna törmäsi puolustusvoimien kuorma-autoon Pas-de-Calais'n alueella. Junassa oli onnettomuushetkellä noin 350 matkustajaa.
Pohjois-Ranskassa tapahtui onnettomuus, jossa luotijuna ja armeijan kuorma-auto törmäsivät. Alustavien tietojen mukaan junan kuljettaja kuoli ja noin kolmekymmentä muuta loukkaantui. Junassa oli onnettomuushetkellä noin 350 matkustajaa.
Junaturma tapahtui Pohjois-Ranskassa, kun juna törmäsi kuorma-autoon. Onnettomuudessa kuoli junan kuljettaja ja 27 muuta loukkaantui. Junassa oli noin 250 matkustajaa, jotka evakuoitiin linja-autoilla. Liikenne on keskeytetty onnettomuuspaikalla.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.