Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
SOK ja Coop Eesti ovat sopineet 13 Viron Prisma-myymälän myynnistä. Kaupan toteutuessa myymälät muuttuvat Coopin omistukseen, ja nykyiset työntekijät siirtyvät Coop Eestin palvelukseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
SOK ja Coop Eesti ovat sopineet 13 Viron Prisma-myymälän myynnistä. Kaupan toteutuessa myymälät muuttuvat Coopin omistukseen, ja nykyiset työntekijät siirtyvät Coop Eestin palvelukseen.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 8 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.4.2026 klo 10:25, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Talouselämä, Maaseudun Tulevaisuus, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Viron Prismat myydään Coop Eestille • SOK myy Viron Prismat Coop Eestille • SOK myy Prismat Coop Eestille.
Prisma-myymälät siirtyvät Coopin omistukseen
SOK myy 13 Prisma-myymälää Coop Eestille. Kauppa vaatii kilpailuviranomaisen hyväksynnän. Myymälät jatkavat toimintaansa normaalisti kaupantekoon asti. Työntekijät siirtyvät Coop Eestin palvelukseen. Yhteistyö SOK:n ja Coopin välillä laajenee tulevaisuudessa.
SOK ja Coop Eesti ovat sopineet 13 Viron Prisma-myymälän myynnistä. Kaupan toteutuessa myymälät muuttuvat Coopin omistukseen, ja nykyiset työntekijät siirtyvät Coop Eestin palvelukseen.
SOK myy AS Prisma Peremarketin ja sen myymälät Coop Eestille. Kaupan odotetaan toteutuvan vuoden 2026 aikana, ja se vaatii kilpailuviranomaisen hyväksynnän.
SOK aikoo myydä 13 Prisma-myymäläänsä Virossa Coop Eestille. Kaupan myötä Prismat muuttuvat Coop-myymälöiksi, ja nykyiset työntekijät siirtyvät Coop Eestin palvelukseen.
SOK myy 13 Prisma-myymäläänsä Virossa Coop Eestille. Kaupan myötä myymälöistä tulee Coop-brändin alaisia, ja nykyiset työntekijät siirtyvät Coopin palvelukseen.
SOK myy 13 Prisma-myymäläänsä Virossa Coop Eestille. Kaupan myötä myymälät muuttuvat Coopin omistukseen, ja työntekijät siirtyvät Coop Eestin palvelukseen.
S-ryhmä myy 13 Prisman myymälää Virossa Coop Eestille. Kaupan toteutuminen vaatii Viron kilpailuviranomaisen hyväksynnän, joka odotetaan saadaan vuoden 2026 aikana. Kaupan myötä yli 700 työntekijää siirtyy Coop Eestin…
SOK myy Virossa sijaitsevat Prisma-myymälänsä Coop Eestille. Kaupan toteutuminen edellyttää Viron kilpailuviranomaisten hyväksyntää. SOK arvioi, että hyväksyntä saadaan vielä tämän vuoden aikana.
SOK on myynyt 13 Prisma-myymälää Coop Eestille Virossa. Kaupan myötä myymälät muuttuvat Coopin toimipisteiksi, ja nykyiset työntekijät siirtyvät Coopille.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.