Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Finnairin kone lensi yli tunnin kehää Tampere-Pirkkalan lentoaseman ympärillä. Lento oli koulutuslento, jossa harjoiteltiin nousuja ja laskuja. Kone nousi Pirkkalasta kello 16.34 ja palasi kentälle kello 17.43. Finnair on lopettanut matkustajalennot Tampereelle ja tarjoaa nyt bussiyhteyksiä Helsinki-Vantaalle.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Finnairin kone lensi yli tunnin kehää Tampere-Pirkkalan lentoaseman ympärillä. Lento oli koulutuslento, jossa harjoiteltiin nousuja ja laskuja. Kone nousi Pirkkalasta kello 16.34 ja palasi kentälle kello 17.43. Finnair on lopettanut matkustajalennot Tampereelle ja tarjoaa nyt bussiyhteyksiä Helsinki-Vantaalle.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.4.2026 klo 19:19, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Finnairin kone kiersi kehää Pirkkalan yllä • Finnairin kone lensi koulutuslennolla Pirkkalassa.
Finnairin kone lensi koulutuslentoa
Finnairin kone lensi kehää Tampere-Pirkkalan lentoaseman ylle. Lento kesti yli tunnin ja se oli koulutuslento. Kone nousi kello 16.34 Ja laskeutui takaisin kello 17.43. Tampere-Pirkkala on yksi lentäjäkoulutuksen kentistä. Finnair on lopettanut matkustajalennot Tampereelle.
Finnairin kone lensi yli tunnin kehää Tampere-Pirkkalan lentoaseman ympärillä. Lento oli koulutuslento, jossa harjoiteltiin nousuja ja laskuja. Kone nousi Pirkkalasta kello 16.34 ja palasi kentälle kello 17.43. Finnair…
Finnairin kone suoritti koulutuslennon Tampere-Pirkkalan lentoaseman yllä. Lento kesti yli tunnin ja se näkyi Flightradar24-palvelussa. Kone nousi ja laskeutui samalle kentälle, ja sen reitti koostui useista suorakulmiota muistuttavista…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.