Nimipäivä:
Seppo
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.


Finnairin kone kiersi kehää Pirkkalan yllä

Aihesivu: Finnairin kone kiersi kehää Pirkkalan yllä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Finnairin kone lensi yli tunnin kehää Tampere-Pirkkalan lentoaseman ympärillä. Lento oli koulutuslento, jossa harjoiteltiin nousuja ja laskuja. Kone nousi Pirkkalasta kello 16.34 ja palasi kentälle kello 17.43. Finnair on lopettanut matkustajalennot Tampereelle ja tarjoaa nyt bussiyhteyksiä Helsinki-Vantaalle.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Kotimaa
  • Päivitetty 6.4.2026 klo 19:19
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Finnairin kone lensi yli tunnin kehää Tampere-Pirkkalan lentoaseman ympärillä. Lento oli koulutuslento, jossa harjoiteltiin nousuja ja laskuja. Kone nousi Pirkkalasta kello 16.34 ja palasi kentälle kello 17.43. Finnair on lopettanut matkustajalennot Tampereelle ja tarjoaa nyt bussiyhteyksiä Helsinki-Vantaalle.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.4.2026 klo 19:19, pääluokka Kotimaa.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Finnairin kone kiersi kehää Pirkkalan yllä • Finnairin kone lensi koulutuslennolla Pirkkalassa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 6.4.2026 klo 19:19.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kotimaa.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Finnair, #Pirkkala, #koulutuslento.

Selkokielinen yhteenveto

Finnairin kone lensi koulutuslentoa

Finnairin kone lensi kehää Tampere-Pirkkalan lentoaseman ylle. Lento kesti yli tunnin ja se oli koulutuslento. Kone nousi kello 16.34 Ja laskeutui takaisin kello 17.43. Tampere-Pirkkala on yksi lentäjäkoulutuksen kentistä. Finnair on lopettanut matkustajalennot Tampereelle.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.