Nimipäivä:
Raili, Raila
13°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…


Roskis syttyi tuleen koulun pihalla

Aihesivu: Roskis syttyi tuleen koulun pihalla

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Tikan koulun pihalla Jyväskylässä syttyi maanantai-iltana tulipalo. Pienikokoinen roska-astia syttyi tuleen, ja pelastuslaitos sai hälytyksen kello kuuden jälkeen. Paikalla oli lapsia, mutta palo saatiin nopeasti sammutettua. Pelastuslaitos ei tiedota asiasta enempää, sillä se on siirtynyt poliisin tutkittavaksi.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Kotimaa
  • Päivitetty 6.4.2026 klo 19:11
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Tikan koulun pihalla Jyväskylässä syttyi maanantai-iltana tulipalo. Pienikokoinen roska-astia syttyi tuleen, ja pelastuslaitos sai hälytyksen kello kuuden jälkeen. Paikalla oli lapsia, mutta palo saatiin nopeasti sammutettua. Pelastuslaitos ei tiedota asiasta enempää, sillä se on siirtynyt poliisin tutkittavaksi.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.4.2026 klo 19:11, pääluokka Kotimaa.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Roskis syttyi tuleen koulun pihalla • Rakennuspalo syttyi Varkaudessa illalla.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 6.4.2026 klo 19:11.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kotimaa.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Jyväskylä, #Tikka, #tulipalo.

Selkokielinen yhteenveto

Koulun pihalla syttyi tulipalo

Tikan koulun pihalla Jyväskylässä syttyi tulipalo. Roska-astia paloi maanantai-iltana. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello kuuden jälkeen. Palo saatiin nopeasti sammutettua. Paikalla oli lapsia. Asiasta tiedottaa nyt poliisi.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.