Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tikan koulun pihalla Jyväskylässä syttyi maanantai-iltana tulipalo. Pienikokoinen roska-astia syttyi tuleen, ja pelastuslaitos sai hälytyksen kello kuuden jälkeen. Paikalla oli lapsia, mutta palo saatiin nopeasti sammutettua. Pelastuslaitos ei tiedota asiasta enempää, sillä se on siirtynyt poliisin tutkittavaksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tikan koulun pihalla Jyväskylässä syttyi maanantai-iltana tulipalo. Pienikokoinen roska-astia syttyi tuleen, ja pelastuslaitos sai hälytyksen kello kuuden jälkeen. Paikalla oli lapsia, mutta palo saatiin nopeasti sammutettua. Pelastuslaitos ei tiedota asiasta enempää, sillä se on siirtynyt poliisin tutkittavaksi.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.4.2026 klo 19:11, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Roskis syttyi tuleen koulun pihalla • Rakennuspalo syttyi Varkaudessa illalla.
Koulun pihalla syttyi tulipalo
Tikan koulun pihalla Jyväskylässä syttyi tulipalo. Roska-astia paloi maanantai-iltana. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello kuuden jälkeen. Palo saatiin nopeasti sammutettua. Paikalla oli lapsia. Asiasta tiedottaa nyt poliisi.
Tikan koulun pihalla Jyväskylässä syttyi maanantai-iltana tulipalo. Pienikokoinen roska-astia syttyi tuleen, ja pelastuslaitos sai hälytyksen kello kuuden jälkeen. Paikalla oli lapsia, mutta palo saatiin nopeasti sammutettua. Pelastuslaitos ei…
Varkauden Käärmeniementiellä syttyi rakennuspalo maanantaina puoli kuuden aikaan illalla. Pelastushenkilöstö saapui nopeasti paikalle ja alkoi sammutustyöt.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.