Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mestis määräsi Ville Leskiselle viiden ottelun pelikiellon. Rangaistus tuli taklauksesta Ketterän Juho Hallikkaa kohtaan finaalissa. Leskinen oli aiemmin voittanut Mestis-mestaruuden Jokerien kanssa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mestis määräsi Ville Leskiselle viiden ottelun pelikiellon. Rangaistus tuli taklauksesta Ketterän Juho Hallikkaa kohtaan finaalissa. Leskinen oli aiemmin voittanut Mestis-mestaruuden Jokerien kanssa.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.4.2026 klo 13:17, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ville Leskiselle viiden ottelun pelikielto • Leskiselle viiden ottelun pelikielto Mestiksessä • Leskiselle viiden ottelun pelikielto Mestiksessä.
Leskiselle pelikielto Mestis-finaalista
Mestis antoi Ville Leskiselle viiden ottelun pelikiellon. Rangaistus liittyy taklaukseen Ketterän pelaajaa kohtaan. Leskinen pelasi finaalissa Jokerien riveissä. Jokerit voitti Mestis-mestaruuden otteluvoitoin 4–0. Leskinen siirtyi Jokereihin viime marraskuussa. Hän on aiemmin pelannut myös Slovakian liigassa.
Mestis määräsi Ville Leskiselle viiden ottelun pelikiellon. Rangaistus tuli taklauksesta Ketterän Juho Hallikkaa kohtaan finaalissa. Leskinen oli aiemmin voittanut Mestis-mestaruuden Jokerien kanssa.
Helsingin Jokerien hyökkääjä Ville Leskinen sai viiden ottelun pelikiellon Mestiksessä. Rangaistus tuli taklauksesta, joka kohdistui Ketterän pelaajaan Juho Hallikkaan. Leskinen oli aiemmin saanut pelirangaistuksen finaalissa, jossa Jokerit voitti…
Mestis määräsi Ville Leskiselle viiden ottelun pelikiellon. Rangaistus tuli Ketterä-ottelussa tapahtuneesta taklauksesta. Leskinen iski vastustajaa käsivarrellaan päähän, mikä johti vakavaan tilanteeseen. Jokerit voitti mestaruuden vain kaksi päivää myöhemmin.
Jokerien hyökkääjä Ville Leskiselle on määrätty viiden ottelun pelikielto Mestis-finaalissa tapahtuneen ylilyönnin vuoksi. Leskinen iski vastustajaa niskan alueelle, mikä johti loukkaantumiseen. Kurinpitoryhmä katsoi, että Leskisellä oli mahdollisuus toimia…
Jokerien hyökkääjä Ville Leskiselle on määrätty viiden ottelun pelikielto. Pelikielto johtuu viime perjantain Mestis-finaalissa tapahtuneesta väkivaltaisesta tilanteesta.
Jokerit-hyökkääjä Ville Leskinen sai viiden ottelun pelikieltoa törkeästä tempustaan. Hän iski Imatran Ketterän Juho Hallikkaa niskaan finaaliottelussa.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.