Nimipäivä:
Jasmin, Ilta, Jade
18°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…


Ville Leskiselle viiden ottelun pelikielto

Aihesivu: Ville Leskiselle viiden ottelun pelikielto

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Mestis määräsi Ville Leskiselle viiden ottelun pelikiellon. Rangaistus tuli taklauksesta Ketterän Juho Hallikkaa kohtaan finaalissa. Leskinen oli aiemmin voittanut Mestis-mestaruuden Jokerien kanssa.

  • 6 juttua
  • 6 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 6.4.2026 klo 13:17
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Mestis määräsi Ville Leskiselle viiden ottelun pelikiellon. Rangaistus tuli taklauksesta Ketterän Juho Hallikkaa kohtaan finaalissa. Leskinen oli aiemmin voittanut Mestis-mestaruuden Jokerien kanssa.

Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.4.2026 klo 13:17, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ville Leskiselle viiden ottelun pelikielto • Leskiselle viiden ottelun pelikielto Mestiksessä • Leskiselle viiden ottelun pelikielto Mestiksessä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 6.4.2026 klo 13:17.
  • Koosteessa on nyt 6 juttua 6 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #VilleLeskinen, #Mestis, #Jokerit.

Selkokielinen yhteenveto

Leskiselle pelikielto Mestis-finaalista

Mestis antoi Ville Leskiselle viiden ottelun pelikiellon. Rangaistus liittyy taklaukseen Ketterän pelaajaa kohtaan. Leskinen pelasi finaalissa Jokerien riveissä. Jokerit voitti Mestis-mestaruuden otteluvoitoin 4–0. Leskinen siirtyi Jokereihin viime marraskuussa. Hän on aiemmin pelannut myös Slovakian liigassa.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä.
Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä.
Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.