Nimipäivä:
Leevi
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

OAJ antaa lakkovaroituksen ammattikorkeakouluille. Presidentti Alexander Stubb vieraili Ahvenanmaalla ja antoi nuorille neuvoja tulevaisuuden varalle.


Ravituloksia Turusta

Aihesivu: Ravituloksia Turusta

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Turussa järjestettiin ravikilpailuja, joissa juostiin useita lähtöjä. Voittajina nähtiin Queen Jennifer ja Harjan Coria. Kilpailut herättivät kiinnostusta ja tarjoavat jännitystä raviharrastajille.

  • 2 juttua
  • 1 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 17.8.2026 klo 21:27
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Turussa järjestettiin ravikilpailuja, joissa juostiin useita lähtöjä. Voittajina nähtiin Queen Jennifer ja Harjan Coria. Kilpailut herättivät kiinnostusta ja tarjoavat jännitystä raviharrastajille.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.8.2026 klo 21:27, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Turusta • Ravituloksia Turun kilpailuista.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 17.8.2026 klo 21:27.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Turku, #Ravit, #QueenJennifer.

Selkokielinen yhteenveto

Ravituloksia Turusta

Turussa oli ravikilpailuja, joissa juostiin useita lähtöjä. Queen Jennifer voitti ensimmäisessä kilpailussa. Harjan Coria voitti toisessa kilpailussa. Kilpailut kiinnostivat raviharrastajia.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.08.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Maan pohjoisosissa pujon kukinta on enää heikkoa.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen pieniä, mutta voivat rannikon tuntumassa nousta kohtalaisiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa pienistä kohtalaisiin. Muualla pujon levinneisyysalueella pujon siitepölyä on ilmassa vähän lukuun ottamatta Etelä-Lappia, jossa siitepölymäärät ovat hyvin pieniä.
Alternaria-homeitiöitä on maan eteläosissa ilmassa kohtalaisesti.
Sade laskee siitepölymääriä.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa, joskin Keski- ja Pohjois-Lapissa kukinta jo lähenee loppuaan. Pujon kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu muualla levinneisyysalueella.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla pienistä kohtalaisiin. Sisämaa-alueilla sekä maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi lukuun ottamatta Keski- ja Pohjois-Lappia, missä määrät jäävät lähelle nollatasoa.
Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan eteläosissa. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa pujon siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi ja Etelä-Lapissa hyvin pieniksi.
Pohjois-Karjalaan voi 

ENNUSTE
jakson lopulla kulkeutua pieniä määriä tuoksukin siitepölyä. Tuoksukki on Keski- ja Etelä-Euroopassa yleinen allergiakasvi, joka on sukua pujolle.
Sade laskee siitepölymääriä.