Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
OAJ antaa lakkovaroituksen ammattikorkeakouluille. Presidentti Alexander Stubb vieraili Ahvenanmaalla ja antoi nuorille neuvoja tulevaisuuden varalle.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Gnistan voitti Ilveksen 3–2 miesten jalkapallon liigassa. Ottelu oli tärkeä pisteiden kannalta, sillä se vaikutti pääsyyn mestaruussarjaan. Gnistan nousi sarjassa neljänneksi, ja runkosarjasta on jäljellä kaksi kierrosta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Gnistan voitti Ilveksen 3–2 miesten jalkapallon liigassa. Ottelu oli tärkeä pisteiden kannalta, sillä se vaikutti pääsyyn mestaruussarjaan. Gnistan nousi sarjassa neljänneksi, ja runkosarjasta on jäljellä kaksi kierrosta.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.8.2026 klo 21:02, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Gnistan voitti Ilveksen jalkapallo-ottelussa • Gnistan voitti Ilveksen 3–2 • Gnistan voitti Ilveksen jalkapallo-ottelussa.
Gnistan voitti Ilveksen
Gnistan voitti Ilveksen 3–2 jalkapallo-ottelussa. Ottelu oli tärkeä, koska se vaikutti mestaruussarjaan pääsemiseen. Gnistan aloitti ottelun johtamalla, mutta Ilves käänsi pelin hetkeksi edukseen. Lopulta Gnistan tasoitti ja voitti ottelun. Gnistan on nyt neljäntenä sarjassa.
Gnistan voitti Ilveksen 3–2 miesten jalkapallon liigassa. Ottelu oli tärkeä pisteiden kannalta, sillä se vaikutti pääsyyn mestaruussarjaan. Gnistan nousi sarjassa neljänneksi, ja runkosarjasta on jäljellä kaksi kierrosta.
Gnistan voitti Ilveksen miesten jalkapalloliigassa lukemin 3–2. Ottelu oli tasainen, ja molemmat joukkueet tekivät maaleja ensimmäisellä puoliajalla. Gnistanin voittomaalin teki Bogdan Milovanov 81. Minuutilla.
Gnistan voitti Ilveksen miesten jalkapalloliigassa lukemin 3–2. Ottelu oli tasainen, ja molemmat joukkueet taistelivat tiukasti. Gnistanin voitto nosti sen sarjataulukossa.
Miesten jalkapalloliigassa TPS voitti VPS:n lukemin 3–1. TPS:n maalit teki Timo Zaal, Albijon Muzaci ja Nils Veinbergs. VPS:n ainoan maalin teki Xavier…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #Miestenliiga
Ilves kohtaa maanantaina Gnistanin jalkapalloliigassa. Tamperelaisilla on pakko voittaa, jotta mahdollisuudet ylempään loppusarjaan säilyvät. Ottelu on kauden viimeinen vierasottelu Gnistanille.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ilves, #Gnistan
FC Inter voitti AC Oulun jalkapallo-ottelussa, joka oli täynnä haasteita. Maalivahti Eetu Huuhtanen kertoi joukkueen uskonneen voittoon koko ajan. Ottelu oli jännittävä…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Helsingin Jalkapalloklubin nuori hyökkääjä Toivo Mero siirtyy hollantilaisseura De Graafschapiin. Siirrosta maksetaan merkittävä siirtokorvaus. Mero on pelannut HJK:ssa 38 ottelua ja tehnyt…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Espanjan jalkapallomaajoukkueen keskikenttäpelaaja Rodri siirtyy Barcelonaan Manchester Citystä. Seurat ovat päässeet sopimukseen 76,5 miljoonan euron siirtosummasta. Rodrin odotetaan saapuvan Barcelonaan lähipäivinä ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Cristiano Ronaldo ilmoittaa lopettavansa uransa tulevan kauden jälkeen. Hän haluaa jättää perinnön ja miettii jo tulevaisuuttaan jalkapallon jälkeen. Ronaldo aikoo nauttia elämästään,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Maan pohjoisosissa pujon kukinta on enää heikkoa. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen pieniä, mutta voivat rannikon tuntumassa nousta kohtalaisiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa pienistä kohtalaisiin. Muualla pujon levinneisyysalueella pujon siitepölyä on ilmassa vähän lukuun ottamatta Etelä-Lappia, jossa siitepölymäärät ovat hyvin pieniä. Alternaria-homeitiöitä on maan eteläosissa ilmassa kohtalaisesti. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa, joskin Keski- ja Pohjois-Lapissa kukinta jo lähenee loppuaan. Pujon kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu muualla levinneisyysalueella. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla pienistä kohtalaisiin. Sisämaa-alueilla sekä maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi lukuun ottamatta Keski- ja Pohjois-Lappia, missä määrät jäävät lähelle nollatasoa. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan eteläosissa. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa pujon siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi ja Etelä-Lapissa hyvin pieniksi. Pohjois-Karjalaan voi ENNUSTE jakson lopulla kulkeutua pieniä määriä tuoksukin siitepölyä. Tuoksukki on Keski- ja Etelä-Euroopassa yleinen allergiakasvi, joka on sukua pujolle. Sade laskee siitepölymääriä.