Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
OAJ antaa lakkovaroituksen ammattikorkeakouluille. Presidentti Alexander Stubb vieraili Ahvenanmaalla ja antoi nuorille neuvoja tulevaisuuden varalle.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ilves joutui pettymään miesten jalkapalloliigassa, kun se hävisi Gnistanille 2-3. Ottelu oli tärkeä, ja Gnistanin Bogdan Milovanov teki voittomaalin kymmenen minuuttia ennen loppua. Ilveksen mahdollisuudet ylemmässä loppusarjassa heikkenivät merkittävästi tämän tappion myötä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ilves joutui pettymään miesten jalkapalloliigassa, kun se hävisi Gnistanille 2-3. Ottelu oli tärkeä, ja Gnistanin Bogdan Milovanov teki voittomaalin kymmenen minuuttia ennen loppua. Ilveksen mahdollisuudet ylemmässä loppusarjassa heikkenivät merkittävästi tämän tappion myötä.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.8.2026 klo 21:39, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Aamulehti, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ilves kärsi tappion Gnistanille • KuPS voitti HJK:n Töölössä • Fera voitti Joensuun Mailan.
Ilves hävisi Gnistanille
Ilves pelasi miesten jalkapalloliigassa ja hävisi Gnistanille 2-3. Gnistanin Bogdan Milovanov teki voittomaalin kymmenen minuuttia ennen ottelun loppua. Tämä tappio vaikeuttaa Ilveksen mahdollisuuksia päästä ylempään loppusarjaan. Ottelu oli tärkeä molemmille joukkueille.
Ilves joutui pettymään miesten jalkapalloliigassa, kun se hävisi Gnistanille 2-3. Ottelu oli tärkeä, ja Gnistanin Bogdan Milovanov teki voittomaalin kymmenen minuuttia ennen loppua. Ilveksen mahdollisuudet ylemmässä loppusarjassa heikkenivät…
Kuopion Palloseura voitti Helsingin Jalkapalloklubin Kansallisen liigan mestaruussarjan avausottelussa. Voitto oli merkittävä, sillä vain KuPS on pystynyt haastamaan HJK:n tällä liigakaudella. Ottelu pelattiin maanantaina Töölön stadionilla.
Naisten Superpesiksen puolivälierissä Fera, Rauma, voitti Joensuun Mailan 2–1. Ottelut olivat tiukkoja, ja Fera johtaa sarjaa voitoin 2–0. Yleisöä ottelussa oli 649.
Naisten Superpesiksen puolivälierissä Fera, Rauma voitti Joensuun Mailan 2–1. Fera johtaa ottelusarjaa voitoin 2–0. Jatkoon pääsee kolme voittoa saavuttanut joukkue.
HJK hävisi KuPS:lle 0–1 Kansallisessa Liigassa. Ottelu oli tasainen, mutta KuPS onnistui tekemään ainoan maalin. HJK:n kausi jatkuu seuraavalla ottelulla HPS:ää vastaan.
Gnistan voitti Ilveksen 3–2 miesten jalkapallon liigassa. Ottelu oli tärkeä pisteiden kannalta, sillä se vaikutti pääsyyn mestaruussarjaan. Gnistan nousi sarjassa neljänneksi, ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Gnistan, #Ilves
Helsingin Jalkapalloklubin nuori hyökkääjä Toivo Mero siirtyy hollantilaisseura De Graafschapiin. Siirrosta maksetaan merkittävä siirtokorvaus. Mero on pelannut HJK:ssa 38 ottelua ja tehnyt…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK, #Jalkapallo
Ilves kohtaa maanantaina Gnistanin jalkapalloliigassa. Tamperelaisilla on pakko voittaa, jotta mahdollisuudet ylempään loppusarjaan säilyvät. Ottelu on kauden viimeinen vierasottelu Gnistanille.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ilves, #Gnistan
Fera pyrkii voittamaan toisen ottelun urheilupäivänä. Ilves ja Gnistan kilpailevat kuuden parhaan joukkoon pääsystä. Tapahtuma herättää suurta kiinnostusta.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Fera, #Ilves
Gnistan voitti Ilveksen Kansallisessa liigassa lukemin 2–1. Ottelu alkoi Ilveksen heikolla suorituksella, ja Gnistan johti ensimmäisen puoliajan jälkeen. Seuraavat ottelut pelataan 16.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Gnistan, #Ilves
Torstai-iltana suomalaiset jalkapallojoukkueet pelaavat Eurooppa-liigassa ja Konferenssiliigassa. Ilveksen ja Rijekan välinen ottelu on ensimmäisen puoliajan jälkeen 0–0. KuPS:lla on mahdollisuus edetä Konferenssiliigaan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KuPS, #Ilves
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Maan pohjoisosissa pujon kukinta on enää heikkoa. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen pieniä, mutta voivat rannikon tuntumassa nousta kohtalaisiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa pienistä kohtalaisiin. Muualla pujon levinneisyysalueella pujon siitepölyä on ilmassa vähän lukuun ottamatta Etelä-Lappia, jossa siitepölymäärät ovat hyvin pieniä. Alternaria-homeitiöitä on maan eteläosissa ilmassa kohtalaisesti. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa, joskin Keski- ja Pohjois-Lapissa kukinta jo lähenee loppuaan. Pujon kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu muualla levinneisyysalueella. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla pienistä kohtalaisiin. Sisämaa-alueilla sekä maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi lukuun ottamatta Keski- ja Pohjois-Lappia, missä määrät jäävät lähelle nollatasoa. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan eteläosissa. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa pujon siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi ja Etelä-Lapissa hyvin pieniksi. Pohjois-Karjalaan voi ENNUSTE jakson lopulla kulkeutua pieniä määriä tuoksukin siitepölyä. Tuoksukki on Keski- ja Etelä-Euroopassa yleinen allergiakasvi, joka on sukua pujolle. Sade laskee siitepölymääriä.