Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa mopopojan ojaan kiilannut poliisi on saanut syytteen törkeästä vammantuottamuksesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Myllypurossa tapahtui bussikolari, jossa toinen bussi ajoi pysäkillä olleen bussin perään. Onnettomuudessa oli noin 30 matkustajaa, joista 18 vietiin sairaalaan. Kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Myllypurossa tapahtui bussikolari, jossa toinen bussi ajoi pysäkillä olleen bussin perään. Onnettomuudessa oli noin 30 matkustajaa, joista 18 vietiin sairaalaan. Kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.8.2026 klo 13:31, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Helsingin Sanomat, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Myllypuron bussikolari aiheutti 18 sairaalahoitoa • Myllypuron bussikolari sulki Kehä I:n liikenteen • Myllypuron bussionnettomuudessa 18 sairaalaan.
Myllypuron bussikolari tapahtui
Helsingin Myllypurossa oli bussikolari, jossa toinen bussi ajoi pysäkillä olevan bussin perään. Onnettomuudessa oli noin 30 ihmistä. Heistä 18 vietiin sairaalaan hoitoon. Kuljettajaa epäillään vakavasta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Helsingin Myllypurossa tapahtui bussikolari, jossa toinen bussi ajoi pysäkillä olleen bussin perään. Onnettomuudessa oli noin 30 matkustajaa, joista 18 vietiin sairaalaan. Kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Myllypuron bussikolari tapahtui, kun bussin kuljettaja törmäsi pysäkillä olleeseen linja-autoon. Onnettomuudessa loukkaantui 18 henkilöä, ja yksi heistä oli peräänajanut kuljettaja. Poliisi tutkii tapausta ja epäilee kuljettajaa törkeästä liikenneturvallisuuden…
Helsingin Myllypuron bussionnettomuudessa 18 ihmistä on kuljetettu sairaalahoitoon. Onnettomuudessa oli mukana noin 30 henkilöä, ja poliisi epäilee perään ajaneen kuljettajan törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Uutinen päivittyy edelleen.
Tuusulassa mopoilijan kiilanneen poliisin rikosnimike on koventunut törkeäksi vammantuottamukseksi. Aiemmin rikosnimike oli vammantuottamus. Poliisia epäillään myös törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja virkavelvollisuuden rikkomisesta.
Rikos • jaetut avainsanat: #Liikenneturvallisuus
Helsingin Kontulassa 66-vuotias mies on määrätty mielentilatutkimukseen, epäiltynä 80-vuotiaan naisen surmasta. Puukotus tapahtui heinäkuussa metroaseman edustalla, ja teko tallentui valvontakameroihin. Mies myönsi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingin Alppiharjussa tapahtui törkeä pahoinpitely, jonka seurauksena yksi henkilö loukkaantui. Poliisi sai ilmoituksen väkivallanteosta torstaina ja operaatio on edelleen käynnissä. Tilanteesta ei…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki
Luigi Mangione on myöntänyt ampuneensa terveysvakuutusyhtiö United Healthcaren toimitusjohtajan Brian Thompsonin. Mangione tunnusti myös syyllisyytensä Thompsonin vainoamiseen. Murha tapahtui joulukuussa 2024 New…
Rikos
Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii Lohjalla tapahtunutta koulusurman yritystä, jossa alaikäinen lukiolainen yritti sytyttää lukiorakennuksen palamaan. Palo ei syttynyt, ja paikalla oli vain muutama…
Rikos
Lohjalla tutkitaan epäiltyä koulusurman yritystä, jossa alaikäinen lukiolainen yritti sytyttää koulurakennuksen tuleen. Palo ei syttynyt, ja epäilty on nyt sairaalahoidossa. Poliisi on…
Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Maan pohjoisosissa pujon kukinta on enää heikkoa. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen pieniä, mutta voivat rannikon tuntumassa nousta kohtalaisiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa pienistä kohtalaisiin. Muualla pujon levinneisyysalueella pujon siitepölyä on ilmassa vähän lukuun ottamatta Etelä-Lappia, jossa siitepölymäärät ovat hyvin pieniä. Alternaria-homeitiöitä on maan eteläosissa ilmassa kohtalaisesti. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa, joskin Keski- ja Pohjois-Lapissa kukinta jo lähenee loppuaan. Pujon kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu muualla levinneisyysalueella. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla pienistä kohtalaisiin. Sisämaa-alueilla sekä maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi lukuun ottamatta Keski- ja Pohjois-Lappia, missä määrät jäävät lähelle nollatasoa. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan eteläosissa. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa pujon siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi ja Etelä-Lapissa hyvin pieniksi. Pohjois-Karjalaan voi ENNUSTE jakson lopulla kulkeutua pieniä määriä tuoksukin siitepölyä. Tuoksukki on Keski- ja Etelä-Euroopassa yleinen allergiakasvi, joka on sukua pujolle. Sade laskee siitepölymääriä.