Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisin voimankäyttö Tampereella herättää kysymyksiä, kun asiantuntija kritisoi toimintaa. Samalla Iran tarjoaa palkkioita Yhdysvaltain sotilaiden vangitsemisesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Fera pelaa tänään toista otteluaan, jossa se tavoittelee voittoa. Ilves ja Gnistan puolestaan kilpailevat kuuden parhaan joukkoon pääsystä. Ottelut ovat osa laajempaa urheilupäivää.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Fera pelaa tänään toista otteluaan, jossa se tavoittelee voittoa. Ilves ja Gnistan puolestaan kilpailevat kuuden parhaan joukkoon pääsystä. Ottelut ovat osa laajempaa urheilupäivää.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.8.2026 klo 06:45, pääluokka Muut lajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Fera hakee voittoa tänään • Fera tavoittelee toista voittoa urheilupäivässä.
Fera hakee voittoa tänään
Fera pelaa tänään toista peliään. Se haluaa voittaa ottelun. Ilves ja Gnistan kilpailevat myös. He haluavat päästä kuuden parhaan joukkoon.
Fera pelaa tänään toista otteluaan, jossa se tavoittelee voittoa. Ilves ja Gnistan puolestaan kilpailevat kuuden parhaan joukkoon pääsystä. Ottelut ovat osa laajempaa urheilupäivää.
Fera pyrkii voittamaan toisen ottelun urheilupäivänä. Ilves ja Gnistan kilpailevat kuuden parhaan joukkoon pääsystä. Tapahtuma herättää suurta kiinnostusta.
Lauri Sääskilahti on tehnyt suomalaista pokerihistoriaa voittamalla merkittävän turnauksen. Tämä voitto nostaa hänen asemaansa kansainvälisessä pokerimaailmassa. Sääskilahti on saanut paljon huomiota saavutuksestaan.
Muut lajit
Suomen Olympiakomitea on päättänyt lopettaa SM-viikon, joka on järjestetty kymmenen vuoden ajan. Tapahtumassa on kilpailtu useiden eri urheilulajien Suomen mestaruuksista samana viikonloppuna.…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Urheilu
19-vuotias dartsin tähti Luke Littler voitti World Matchplay -turnauksen ja rikkoi samalla PDC-rankingin rahaennätyksen. Littlerin palkintorahat ylittävät nyt kolme miljoonaa puntaa, mikä…
Muut lajit
Tadej Pogačar voitti sunnuntaina Ranskan ympäriajon viidettä kertaa urallaan. Hän saavutti voiton ylittämällä maaliviivan yli kuusi minuuttia ennen toiseksi tullutta Remco Evenepoelia.…
Muut lajit
Frisbeegolfin SM-kisoissa Rasmus Saukkoriipi heitti harvinaisen hole-in-onen viidennellä väylällä. Heitto kimmotti puusta suoraan koriin, mikä sai selostajan riemuitsemaan. Kilpailun voitti Nikola Arkko…
Muut lajit
Eveliina Salonen voitti Yhdysvalloissa Ledgestone Openin frisbeegolfissa ylivoimaisella tuloksella 21 alle parin. Toiseksi sijoittunut Ella Hansen sai tuloksen -13. Salonen on ensimmäinen…
Muut lajit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.