Nimipäivä:
Verneri
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Poliisin voimankäyttö Tampereella herättää kysymyksiä, kun asiantuntija kritisoi toimintaa. Samalla Iran tarjoaa palkkioita Yhdysvaltain sotilaiden vangitsemisesta.


Presidentti Stubb tapaa Ahvenanmaan edustajia ja vierailee palvelutaloissa

Aihesivu: Presidentti Stubb tapaa Ahvenanmaan edustajia ja vierailee palvelutaloissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Presidentti Alexander Stubb on tänään Ahvenanmaalla puolisonsa kanssa. Hän tapaa paikallisia edustajia ja keskustelee ajankohtaisista asioista. Vierailuohjelmaan kuuluu myös vierailut palvelutalossa ja päiväkodissa.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Kotimaa
  • Päivitetty 17.8.2026 klo 01:34
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Presidentti Alexander Stubb on tänään Ahvenanmaalla puolisonsa kanssa. Hän tapaa paikallisia edustajia ja keskustelee ajankohtaisista asioista. Vierailuohjelmaan kuuluu myös vierailut palvelutalossa ja päiväkodissa.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.8.2026 klo 01:34, pääluokka Kotimaa.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Presidentti Stubb tapaa Ahvenanmaan edustajia ja vierailee palvelutaloissa • Presidentti Stubb tapaa Ahvenanmaan edustajia ja vierailee palvelutaloissa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 17.8.2026 klo 01:34.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kotimaa.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #AlexanderStubb, #Ahvenanmaa, #Strömsgården.

Selkokielinen yhteenveto

Presidentti Stubb vierailee Ahvenanmaalla

Presidentti Alexander Stubb on tänään Ahvenanmaalla vaimonsa kanssa. He tapaavat paikallisia edustajia ja puhuvat ajankohtaisista asioista. He vierailevat myös palvelutalossa ja päiväkodissa. Tämä on Stubbille kolmas vierailu Ahvenanmaalla presidenttinä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän.
Sade laskee siitepölymääriä.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa.
Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän.
Sade laskee siitepölymääriä.